"מהיר ועצבני 9" – טריילר 2 מתורגם: ג'ון סנה הוא האח מדמו של וין דיזל שמעולם לא הכרנו

"מהיר ועצבני 9".

"מהיר ועצבני 9".

סרט הפעולה ומירוצי הרחוב "מהיר ועצבני 9" התחדש בקדימון-טריילר שני מתורגם, למעלה משנה אחרי הטריילר הקודם שהגיע לפני שיתוק עולם הקולנוע בעקבות מגיפת הקורונה. עם הכנסות בגובה 5.8 מיליארד דולרים בקולנוע לשמונת הסרטים שקדמו לזה החדש, ניכר שחשוב גם לסרט הזה להגיע לקולנוע, אבל בשנה שחלפה הספיקו אולפני יוניברסל לשנות את הגבלות חלונות ההפצה בארה"ב ולהביא את סרטיהם מהר יותר ל-VOD בתשלום ולסטרימינג (מהם יש להם אחוז תמלוגים גבוה בהרבה מזה של הקולנוע). "מהיר ועצבני 9" יהיה הסרט הגדול ביותר של האולפנים הללו שישתמש בהסכמי חלונות ההפצה החדשים, ונראה מה תהיה ההשפעה שלהם על הכנסותיו בקולנוע.

העלילה של הפרק התשיעי מחזירה אותנו אל דום טורטו (וין דיזל), אהובתו לטי (מישל רודריגז) ומשפחת חבריו (טייריס גיבסוןנטלי עמנואללודקריס, ג'ורדנה ברוסטר ואפילו סאנג קנג שהדמות שלו היתה אמורה להיות מתה), אבל מצטרף לקלחת דם מדמו של טורטו – האח המנוכר שמעולם לא ראינו, ג'ייקוב טורטו (ג'ון סנה). ג'ייקוב הוא מהרעים של הסרט, והוא משתף פעולה עם סייפר (שרליז ת'רון שחוזרת מהפרק השמיני). עוד חוזרת גם הלן מירן – בתור אם הדמות של ג'ייסון סטתהם – שהופיעה קצרות בפרק השמיני ויותר בהרחבה ב"הובס ושו", ומצטרפים מייקל רוקר, הזמרת קארדי בי, הזמר אוזונה, אנה סוואי ופין קול.

"מהיר ועצבני 9" יגיע לבתי הקולנוע בצפון אמריקה ב-25 ביוני, וכולנו תקווה שבתי הקולנוע בישראל ישובו לפעול במהרה כדי שנוכל לקבל אותו במקביל. את הסרט שב לביים ג'סטין לין ("מהיר ועצבני 4" עד 6) על פי תסריט מאת דניאל קייסי שזוהי בכורתו בסדרה.

צפו בטריילר המתורגם:

תמונות חדשות מהסרט:

"מהיר ועצבני 9". וין דיזל, סאנג קנג.

"מהיר ועצבני 9". וין דיזל, סאנג קנג.

"מהיר ועצבני 9". וין דיזל, טייריס גיבסון.

"מהיר ועצבני 9". וין דיזל, טייריס גיבסון.

"מהיר ועצבני 9". מישל רודריגז.

"מהיר ועצבני 9". מישל רודריגז.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?