"ספיידרמן: אין דרך הביתה" ישוב לקולנוע עם סצינות שנחתכו מהמקור

"ספיידרמן: אין דרך הביתה".

"ספיידרמן: אין דרך הביתה".

"ספיידרמן: אין דרך הביתה" ישוב לבתי הקולנוע בצפון אמריקה עם סצינות חדשות שנחתכו מהמקור ועם תוספות לסצינות שכבר היו במקור. אולפני סוני יקראו לגרסה הערוכה מחדש "Spider-Man: No Way Home – The More Fun Stuff Version" (בתרגום חופשי: "ספיידרמן: אין דרך הביתה – הגרסה עם יותר דברים כיפים"). הסרט המקורי הכניס עד כה 804.8 מיליון דולרים בצפון אמריקה, והגרסה הערוכה מחדש עשויה לעזור לאיש העכביש לעקוף את "הנוקמים 4: סוף המשחק" אל המקום השני במצעד שוברי הקופות של כל הזמנים בצפון אמריקה (ידרשו לו כ-54.4 מיליון דולרים לטובת ההישג הזה; במקום הראשון דורך "מלחמת הכוכבים 7: הכוח מתעורר" עם 132 מיליון דולרים הפרש מ"אין דרך הביתה").

"ספיידרמן: אין דרך הביתה" הוא סרט [ספוילר] שופע הופעות אורח, מצ'ארלי קוקס בתור "דרדוויל" ועד הספיידרמנים הקודמים טובי מגוואייר ואנדרו גארפילד. [/ספוילר] בסרט, פיטר פרקר (טום הולנד) מבקש את עזרתו של דוקטור סטריינג' (בנדיקט קמברבאץ') בתיקון הבעיות שיש לו בעולם, אך העניינים משתבשים והמולטיוורס נפער ומביא לעולמם את הנבלים הגדולים ביקום של איש העכביש, כולל דוקטור אוקטופוס, סנדמן ואלקטרו.

הגרסה הערוכה מחדש עתידה להגיע לאקרנים בארה"ב ובקנדה ב-2 בספטמבר. בינתים אין כוונה להביא את הגרסה הזו גם לישראל, אבל זה עשוי להשתנות. אגב, לא הרבה אחר כך, אולפני דיסני (ששותפים דרך מארוול גם ב"ספיידרמן: אין דרך הביתה" וגם ב"הנוקמים: סוף המשחק") יפיצו מחדש בצפון אמריקה את "אווטאר" (שקיבלו דרך רכישת פוקס) ב-23 בספטמבר, כהכנה לסרט ההמשך שלו "אווטאר 2: דרכם של המים". "אווטאר" הראשון גרף עד כה 760.5 מיליון דולרים בקופות בצפון אמריקה, משמע הפרש של כ-36.2 מיליון דולרים בלבד מ"אין דרך הביתה".

את החדשות על החזרה לקולנוע בישרו הספיידרמנים הולנד-מגוואייר-גארפילד. הולנד סיכם שיחה בין השלושה בכך ש"אנחנו צריכים לעשות את זה שוב," ואז ענה מגוואייר: "קיבלת."

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?