ג'וי ריגר ותיקי דיין יככבו ב"טבעת" של אדיר מילר

"אבירם כץ". ג'וי ריגר.

ג'וי ריגר מתוך "אבירם כץ". באדיבות כאן 11.

השחקניות ג'וי ריגר ותיקי דיין יככבו לצידו של אדיר מילר בסרט הדרמה-קומדיה "הטבעת". את התסריט כתב מילר בהשראת סיפורה האמיתי של אימו ניצולת השואה, ובהשראת סיפורים משפחתיים נוספים, ולפי התסריט יביימו האחים יואב ודורון פז ("הגולם", "בעלת החלומות").

עלילת הסרט מספרת על אב (מילר) שיוצא עם בתו (ריגר) למסע ברחבי הונגריה על מנת להשיב טבעת שמסרה הסבתא (דיין) כדי להגן על חייה בזמן מלחמת העולם השניה, זאת בתקווה להציל שוב את חייה של אמו ואולי גם את הקשר בינו לבתו. חלק מהסרט יציג את אירופה בשנות ה-1940, ובהפקה מבטיחים שזו תהיה הפקה תקופתית גדולה שתצטלם בהונגריה בהשתתפות מאות ניצבים ושחקנים הונגרים, שישלימו את צוות השחקנים הישראלי בסרט. "זהו ללא ספק הפרויקט החשוב והמרגש ביותר שעשיתי עד כה," מסר מילר.

"הטבעת" מיועד להתחיל צילומים בסוף החודש (מאי) למשך כחודש ימים, בישראל ובהונגריה, ומפיקים אותו 'יונייטד קינג' ו'ארצה הפקות', בתמיכת קרן יהושע רבינוביץ' לאמנויות ו'קשת'. ניתן להעריך שהסרט יעלה לאקרנים במהלך שנת 2024.

מילר כבר הופיע על המסך הגדול ואף זכה בפרס אופיר לשחקן הטוב ביותר על "פעם הייתי", אבל אחרי הסדרות המצליחות שיצר "רמזור" ו"צומת מילר", זו הפעם הראשונה שבה הוא כותב בעצמו לקולנוע. מילר מופיע בימים אלה בהקרנות נבחרות של סרט הקולנוע "גן קופים" מבית אבי נשר, בשיתוף הפעולה הרביעי בינהם. ריגר הופיעה לאחרונה בסדרה "אבירם כץ" ובסרט "רילוקיישן", ואוטוטו תגיע למסך הגדול שוב עם "יוני אפס".

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?