חדשות אודות
ליאור רז

Lior Raz

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

שחקן "פאודה" ו"שמיים אדומים" אמיר חורי תקף את ישראל: "ג'נין תחת מתקפה" (03.07.23)
השחקן אמיר חורי ("שמיים אדומים", "איסט סייד", "תמונת הנצחון"", "פאודה") תקף את ישראל ואת מבצע "בית וגן" למיגור הטרור שבוקע מג'נין, ושיתף סרטון גרפי עם הכיתוב באנגלית: "ג'נין תחת מתקפה כבדה".
ליאור רז יככב לצד פדרו פסקל ודנזל וושינגטון ב"גלדיאטור 2" (19.05.23)
השחקן והיוצר הישראלי ליאור רז יככב לצידם של פדרו פסקל, דנזל וושינגטון, פול מסקל, קוני נילסן ואחרים בסרט "גלדיאטור 2", המשך ללהיט זוכה האוסקר ששינה את הקריירה של ראסל קרואו. גם את סרט ההמשך יביים רידלי סקוט.
פרס לישראלית דר זוזובסקי על "קורדרוי" ושני פרסים ל"קרתגו" בפסטיבל קאן-סיריז 2023 (20.04.23)
הוכרזו הזוכים בפרסי פסטיבל הסדרות קאן-סיריז 2023, ובינהם את פרס ההופעה הטובה ביותר קטפה השחקנית הישראלית דר זוזובסקי על "קורדרוי", ושני פרסים הוענקו לסדרה "קתרגו" הישראלית.
שוברי צפיות ב-yes לשנת 2022: "פאודה 4" ו"בלאדי מורי" מובילות אפילו על "בית הדרקון" (04.01.23)
גם בעונתה הרביעית, סדרת האקשן הישראלית "פאודה" ממשיכה להיות הסדרה הנצפית ביותר של yes גם בשנת 2022, ומביסה בקלות גם תכנים הוליוודים מושקעים ומדוברים כמו "בית הדרקון" עמוסת ההייפ ו"הלוטוס הלבן" עמוסת הביקורות החיוביות.
הסדרה הישראלית "פאודה" תדובב לפרסית בערוץ פופולרי באיראן (21.07.21)
סדרת המתח-פעולה "פאודה" של ליאור רז ואבי יששכרוף תהפוך לסדרה הישראלית הראשונה שתדובב ותתורגם לפרסית, ואף תהיה זמינה לצפיה בידי תושבי איראן.
"פגע וברח" - טיזר טריילר: ליאור רז, גל תורן ומורן רוזנבלט מחפשים את רוצחי אישתו בנטפליקס (29.04.21)
צפו בטיזר טריילר המתורגם של סדרת הפעולה-מתח "פגע וברח" של נטפליקס והצמד מאחורי "פאודה", ליאור רז ואבי יששכרוף. רז מככב בתור לוחם עילית-ישראלי לשעבר, שאישתו האמריקאית נהרגת בתאונת פגע וברח בתל אביב, והוא חושד שהפרשה סבוכה משנראה.
הסדרה הישראלית "מטומטמת" נמכרה לשידור בדרום אמריקה (05.03.21)
סדרת הפשע הקומית הישראלית "מטומטמת" של בת חן סבג ובכיכובה, נמכרה לשידור ברשת 'וורנר-מדיה לאמריקה הלטינית', החברה-הבת של וורנר לדרום אמריקה. הסדרה בכיכובם של סבג, דני "מוקי" ניב, מיקי לאון, ליאור רז ויעקב זדה דניאל, תדובב לספרדית.
הסתיימו צילומי סדרת הפעולה-מתח "פגע וברח" של ליאור רז ואבי יששכרוף (04.03.21)
הסתיימו צילומי סדרת הפעולה-מתח "פגע וברח" (Hit and Run) של נטפליקס והצמד מאחורי "פאודה", ליאור רז ואבי יששכרוף. רז מגלם סוכן מוסד לשעבר שאישתו נהרגת בתאונת פגע וברח, ויוצא לחפש את האחראים בעצמו.
"פאודה" חודשה לעונה 4, "פלמ"ח" ו"אבא מטפלת" חודשו לעונה 2 (14.09.20)
yes חידשה מספר סדרות ישראליות לעונות נוספות: סדרת הפעולה "פאודה" חודשה לעונה רביעית, סדרת הנוער התקופתית "פלמ"ח" חודשה לעונה שניה, וכך גם סדרת הקומדיה המשפחתית "אבא מטפלת".
השפעות מחלת הקורונה על עולם הקולנוע והטלויזיה בישראל ובעולם: סרטים שנדחו, פסטיבלים שבוטלו, הפקות שעצרו (עודכן) (13.03.20)
עדכונים ישירים של אידיבי בעקבות מחלת הקורונה העולמית, המובילה לדחיית יציאתם של סרטים לקולנוע, לשינוים בהרכבי בתי הקולנוע, לעצירת הפקות קולנוע וטלויזיה, וביטולם של פסטיבלי קולנוע.
צילומי הסדרה הישראלית "פגע וברח" של נטפליקס יחלו השבוע בתל אביב (06.02.20)
"מחתרת השישה" - טריילר 2 מתורגם: מייקל ביי וריאן ריינולדס חורכים את הדרכים באיטליה (17.11.19)
גם בטריילר השני של סרט הפעולה "מחתרת השישה" בבימויו של מייקל ביי ובכיכובו של ריאן ריינולדס הבלאגן חוגג והמכוניות חורכות את הכבישים ומעיפות כל דבר שאפשר, ואם אפשר שכל זה יהיה באיזורי התיירות הידועים של איטליה אז למה לא?
"מחתרת השישה" - טריילר מתורגם: מייקל ביי עושה "בחורים רעים" עם ריאן ריינולדס (02.10.19)
סרט הפעולה "מחתרת השישה" של מייקל ביי ובכיכובו של ריאן ריינולדס התחדש בקדימון טריילר רשמי שמנסה להדגיש כמה הסרט הזה הוא כיף של פיצוצים ובלאגן כמו "בחורים רעים".
נטפליקס הזמינה סדרה מלאה מיוצרי "פאודה" הישראלים, וגם פיילוט לסדרה נוספת (10.08.17)
רשת ה-VOD הכלל-עולמית נטפליקס הזמינה עונה שלמה לסדרה (straight-to-series) מיוצרי "פאודה" הישראלים ליאור רז ואבי יששכרוף, ועוד פיילוט מסדרה בפיתוח.
תמונות מהפרימיירה של "השוטר" (10.10.11)
בין האורחים בפרימיירה של הסרט הישראלי "השוטר" בסינמה סיטי גלילות היו נדב לפיד, יפתח קליין, מיכאל מושונוב, מיכאל אלוני, מיטל ברדה, ליאור רז ועוד.
החלו צילומי הסרט "העולם מצחיק" של שמי זרחין (15.05.11)
הסרט הישראלי "העולם מצחיק" של שמי זרחין החל להצטלם בטבריה וימשכו עד תחילת יולי. זרחין כתב את התסריט, וגייס לסרט שחקנים מוכרים רבים שירכיבו למעלה מ-50 דמויות.
נטע ריסקין חברה ב"תא גורדין" (03.05.11)
השחקנית והדוגמנית נטע ריסקין הצטרפה לסדרת הריגול "תא גורדין" שיצרו רון לשם ועמית כהן, לצידו של רן דנקר. דני סירקין יביים.
HBO מרכז-אירופה רכשה את "מתי נתנשק" הישראלית (18.05.10)
רשת HBO מרכז-אירופה רכשה זכויות להפקה ולשידור גרסה מקומית של סדרת הדרמה הרומנטית הישראלית, "מתי נתנשק".
הנרי דוד וליאור רז מצטרפים לסדרה "האי" (20.07.09)
צמד השחקנים הנרי דוד וליאור רז הצטרפו לעונה השלישית של סדרת הנוער זוכת פרס האקדמיה לטלויזיה, "האי".
תמונות מתוך הסדרה הישראלית "גירושים נפלאים" (28.04.09)
הסדרה הישראלית "גירושים נפלאים" בכיכובן של אסי לוי וליאת תמרי התחדשה ב-14 תמונות חדשות לקראת עליתה ב-11 במאי.

כתבות אחרות

מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
קפיטאנו
קפיטאנו
האומץ להיות
האומץ להיות
ריאליטי
ריאליטי
מופאסה: מלך האריות 2
מופאסה: מלך האריות 2