"פגע וברח" – טיזר טריילר: ליאור רז, גל תורן ומורן רוזנבלט מחפשים את רוצחי אישתו בנטפליקס

"פגע וברח". ליאור רז.

"פגע וברח". ליאור רז.

סדרת הפעולה-מתח "פגע וברח" של נטפליקס והצמד מאחורי "פאודה", ליאור רז ואבי יששכרוף, התחדשה בטיזר טריילר רשמי, מתורגם ועמוס באקשן. רז קנה לעצמו הרבה מעריצים מסביב לעולם בזכות "פאודה" דוברת העברית והערבית, ולכן מאכזב לגלות שבסדרה החדשה שלו לא נשמעת עברית על הלשונות של אף אחד – לפחות על פי הטיזר – אפילו כשהוא מדבר עם ישראלים כמו מורן רוזנבלט. אם הטענות נגד העונה השלישית של "פאודה" שהופקה בשיתוף נטפליקס היו על מפלס האקשן העולה בניגוד למפלס התחכום העלילתי, נראה שלא חסכו אקשן בסדרה הזו. הטיזר מציג אקדחים נטענים, ראשים מוטחים בשולחנות, דלתות נפרצות, וקורות התנקשויות מקרוב.

נטפליקס ממשיכה לשמור את העלילה בסוד, ומה שידוע הוא שרז מגלם את שגב אזולאי, לוחם עילית-ישראלי לשעבר, אשר אישתו הרקדנית האמריקאית (קיילן אום) נהרגת בתאונת פגע וברח בתל אביב. שגב מגלה שהרוצחים נמלטו לארה"ב ושאולי הסיבה למותה של אישתו סבוכה יותר ממה שנדמה, וקשורה בענייני ריגול. הוא נוסע חזרה אל ארה"ב וביחד עם חברים שונים (מורן רוזנבלט בתור בלשית משטרתית וגל תורן בתור חבר מהיחידה שלו, שסובל מפוסט טראומה), הוא ינסה להשיג תשובות, ועל הדרך יגלה לא מעט סודות שאישתו הסתירה.

טרם נמסר התאריך הרשמי שבו תעלה "פגע וברח" אל נטפליקס בישראל ובעולם, אך ההערכה היא שמדובר באוגוסט 2021. מרבית הסדרה צולמה בניו יורק כבר בשנת 2019, אך כאשר ביקשו לצלם את נקודת הפתיחה של הסדרה בתל אביב בפברואר אשתקד, נאלצו לעצור בשל התפשטות מגיפת הקורונה, והם התחדשו רק בשלהי ינואר 2021. עוד יופיעו בסדרה ליאור אשכנזי (שחוזר לשתף פעולה עם רז אחרי הסדרה המקסימה "מתי נתנשק") בתור אסף טלמור שמסתיר דברים על מות האישה, סאנא ליית'ן בתור העיתונאית הניו-יורקית שהיתה בעבר בקשר רומנטי עם שגב, גרג הנרי בתור אבי אישתו של שגב, מרטין, וגם הישראלים יגאל נאוריערה פלציג וטלי שרון.

צפו בטיזר טריילר המתורגם:

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?