חדשות אודות
אסף אמיר

Assaf Amir

חדשות

חדשות שפורסמו באידיבי

הוכרזו הזוכים בפרסי הטלויזיה הישראלית 2021: "חזרות" הזוכה הגדולה (11.04.21)
הוכרזו הזוכים בפרסי הטלויזיה הישראלית 2021 של האקדמיה הישראלית לקולנוע ולטלויזיה (לתוכניות אשר שודרו במהלך שנת 2020), ובראשם מובילה "חזרות" עם 8 פרסים, בינהם הסדרה הקומית הטובה ביותר, השחקנית הראשית והתסריט הטובים ביותר.
רשמי: "חזרות" חודשה לעונה שניה (11.01.21)
סדרת הקומדיה הישראלית "חזרות" של נועה קולר, ארז דריגס ואסף אמיר, חודשה רשמית לעונה שניה בידי 'כאן'. היוצרים כבר החלו בפיתוח התסריט לעונה הבאה, שתחזיר למסך את כל הדמויות הבולטות בסדרה ותצרף דמויות חדשות.
"חזרות" - טיזר טריילרים: נועה קולר וארז דריגס מביאים את הזוגיות הכושלת שלהם למסך הקטן (05.11.20)
סדרת הקומדיה הישראלית "חזרות" של נועה קולר, ארז דריגס ואסף אמיר, התחדשה בשלושה טיזר-טריילרים שמציגים את הסיטואציות הקומיות-רומנטיות שבה, המבוססות בחופשיות על חייהם של קולר ודריגס. מככבים לצידם בסדרה אגם רודברג ואיתי תורג'מן.
אסף אמיר יחליף את מוש דנון כיו"ר זמני של האקדמיה הישראלית לקולנוע (17.12.19)
המפיק אסף אמיר ישמש כיו"ר זמני של האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלויזיה במקום המפיק הפורש מוש דנון, במה שנראה כמו שידור חוזר של איגוד המפיקים ב-2011. הצורך המידי של האקדמיה ביו"ר הוא טקס פרסי הטלויזיה.
"למלא את החלל": שיעור בהפצת סרט ישראלי בישראל (24.10.12)
הסרט הישראלי "למלא את החלל" עלה בסוף השבוע האחרון להקרנות ברחבי הארץ, ושבר קופות. מהו הסוד מאחורי ההפצה העצמאית הזו, שהצליחה להביס הפצות מסחריות גדולות יותר כמו "הערת שוליים" ו"העולם מצחיק"?
"למלא את החלל" הישראלי נמכר להפצה בצפון אמריקה (09.10.12)
הסרט הישראלי "למלא את החלל" של רמה בורשטיין נמכר להפצה בצפון אמריקה בידי 'סוני פיקצ'רס קלאסיקס'. זהו סרט שני שהמפיק אסף אמיר מוכר לסוני.
סרטי לב רכשו להפצה את "חיותה וברל" הישראלי (23.08.12)
הסרט הישראלי "חיותה וברל" של עמיר מנור, יופץ ויוקרן בידי 'לב סרטים ובתי קולנוע', באופן בלעדי בבתי הקולנוע של הרשת. מדובר בסרט העלילתי הראשון ש'לב' מפיצים מאז "הבודדים" ב-2009.
שלושה סרטים ישראלים נוספים לפסטיבל ונציה 2012 (25.07.12)
הסרטים הישראלים "חיותה וברל" של עמיר מנור, "הירושה" של היאם עבאס ו"שיר ערש לאבי" של עמוס גיתאי, מצטרפים אל "מנתק המים" ואל "למלא את החלל" בפסטיבל הסרטים ונציה 2012.
HOT תחליף את מפיקי ערוץ 8: חיים סלוצקי במקום נגה תקשורת (11.04.12)
מסתמן כי ההסכם של חברת הכבלים HOT עם מפיקת ערוץ 8 הנוכחית 'נגה תקשורת', לא יחודש בסוף השנה הנוכחית, וככל הנראה תעבור הפעלת הערוץ לחברת 'סלוצקי הפקות'.
יו"ר איגוד המפיקים מוש דנון פורש; אסף אמיר ישוב לתפקיד (04.11.11)
יו"ר איגוד המפיקים בישראל, מוש דנון, פורש מתפקידו כעבור שנתיים וחצי, על מנת לשוב ולהתמקד בהפקה; חברי הנהלת האיגוד בחרו באסף אמיר להחליפו.
איגוד המפיקים בחר הנהלה חדשה (07.07.11)
איגוד המפיקים של ישראל בחר לו הנהלה חדשה, וזו תבחר את יושב הראש הבא שלה במקום מוש דנון המכהן כעת מזה שנתיים.
פסטיבל טוקיו 2010: "הדקדוק הפנימי" הסרט הטוב ביותר (31.10.10)
"הדקדוק הפנימי" של ניר ברגמן זכה הבוקר בפרס "סקאורה גראנד פרי" לסרט הטוב ביותר של פסטיבל טוקיו 2010.
רשימת הזוכים בפרס וולג'ין 2009 של פסטיבל ירושלים (17.07.09)
סרטם עטור השבחים והפרסים של ירון שני וסקנדר קופטי, "עג'מי", זכה בפרס וולג'ין לסרט העלילתי הטוב ביותר. מחר (שבת), ינעל פסטיבל ירושלים.
מעניין באידיבי: טריילרים חדשים
מופאסה: מלך האריות 2
מופאסה: מלך האריות 2
הבריחה הגדולה
הבריחה הגדולה
ילד הורג עולם (ש.ל.ר)
ילד הורג עולם (ש.ל.ר)
המנצחת
המנצחת