"קפטן אמריקה" זוכה לבמאי; ממתין לתסריטאי

אולפני מארוול (Marvel) שכרו את ג'ו ג'ונסון ("פארק היורה 3") לביים את "האוונג'ר הראשון: קפטן אמריקה" (ש.ל.ר, The First Avenger: Captain America) עם אחת מדמויות הדגל שלהם. לפרויקט עדין לא מונה תסריטאי, ועם זאת בהוליווד-ריפורטר מדווחים שמארוול שומעים הצעות כרגע.

קפטן אמריקה, לבוש הכחול והאדום כמות הדגל האמריקאי ומזוין במגן בלבד, הפציע לעולם ב-1941 בידי ג'ק קירבי וג'ו סיימון (שניהם כיום נחשבים מאד בתעשית הקומיקס). כחלק מתוכנית מיוחדת של הצבא האמריקאי, הופכים בחור בשם סטיב רוג'רס לסופר-חייל, על רקע האירועים האמיתיים המתרחשים בעולם (מלחמת העולם השניה, רק כדי שנהיה על אותו דף). אויבו הנורא מכל הוא ה"רד סקאל" (הגולגולת האדומה), שהוא – בהתחשב בתקופה, איך לא – נאצי מרושע במיוחד. הקפטן נעלם לזמן מה בעשור שיבוא אחרי המלחמה, אך שב לחיים כאשר ב"מארוול" החליטו ליצור את ליגת הצדק שלהם: האוונג'רס (Avengers).

כמו בקומיקס, גם בחיים: סרט ה"קפטן אמריקה" הוא אבן דרך במסלול לסרט "אוונג'רס" שיהיה אול-סטאר מיוחד של האולפנים. הקפטן מיועד להגיע לאקרנים בארה"ב ב-6 במאי, 2011, שזה חודשיים בלבד לפני שיגיע סרט האוונג'רס (ב-15 ביולי, 2011). חוץ ממנו יעמדו על המסלול לאוונג'רס גם "ת'ור" וגם פרק נוסף ב"איירון מן".

תחילת הקריירה של הבמאי ג'ונסון, מתחילה עוד באמצע שנות השבעים כאשר היה חלק מהמחלקה הויזואלית של לוקאס-פילמס, והיה חלק מיצירת האפקטים הויזואלים המופלאים שהוצגו ב"מלחמת הכוכבים" ושני המשכיו. באמצע הוא גם טרח לעשות את "שודדי התיבה האבודה" ואת "באטלסטאר גלגטיקה" המקורי (1978).

שיוכים: חדשות סרטים

[…] "האוונג'ר הראשון: קפטן אמריקה", אליו כבר הצטרף לאחרונה הבמאי ג'ו […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?