שוברי קופות 10.11.08: מתים על מדגסקר

האמריקאים מסתבר מתים על "מדגסקר". סרט ההמשך, "מדגסקר 2" (או באנגלית עם שם מושקע יותר: Madagascar: Escape 2 Africa), החזיר את כל כוכבי הסרט הראשון, ובינהם בן סטילר, סשה ברון כהן וכריס רוק, פתח על פי הערכות, עם 63.5 מיליון דולרים בקופות. לשם ההשוואה, "מדגסקר" הראשון גרף 47.2 מיליון דולרים בסוף השבוע הראשון שלו (בתחום של שלושה ימים). אם נכונות ההערכות, "מדגסקר 2" עקף ממש על חודו של פחות מחצי מיליון דולרים את "וול-אי" (שגרף 63.1 מיליון דולרים) ונכנס למקום הרביעי בטבלת ה'פתיחות בקולנועים' של 2008 בארה"ב. לפניו מן הסתם במקום הראשון "האביר האפל" (עם 158.4 מ"ד), ובאמצע נמצאים "אינדיאנה ג'ונס 4" (עם 100.1 מ"ד) ו"איירון מן" (עם 98.6 מ"ד).

במקום השני בטבלת שוברי הקופות של סוף השבוע האחרון, נמצאת על פי הערכות הקומדיה "מודלים לחיקוי" (ש.ל.ר, Role Models) עם 19.2 מיליון דולרים. בסרט מככבים פול ראד ושון וויליאם סקוט שמאז "אמריקן פאי 3: החתונה" ב-2003 לא עשה משהו ראוי לציון. "מדגסקר 2" ו"מודלים" לא השאירו הרבה צופים לאלטרנטיבות, ו"היי סקול מיוזיקל 3" נכנס למקום השלישי עם 9.2 מיליון דולרים מכובדים נוספים למצבור ה-75 מיליון שלו. "צ'יינג'לינג" עם אנג'לינה ג'ולי גרף עוד 7.3 מיליון דולרים, ו"זאק ומירי עושים פורנו" של קווין סמית' גרף עוד 6.5 מיליון דולרים, ובכך חתם את החמישיה העליונה.

אגב, אם ציפיתם לראות את "קוואנטום של נחמה" איפה-שהוא שם ברשימת שוברי הקופות בארה"ב, דעו שהוא עדין לא יצא. "קוואנטום" יגיע לאקרנים בארה"ב רק בסוף השבוע הקרוב. בישראל, כך לוחשים לי, מדובר בהצלחה מסחררת.

שיוכים: חדשות סרטים

[…] בשבוע שעבר התברג "מדגסקר 2" למקום הרביעי בטבלת סופי השבוע הראשונים […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?