קצרים: סינקדוכה יוקרן; תסריטאים לאקס מן וקפטן אמריקה; עתידה של ניקול קידמן

סרט הביכורים של צ'ארלי קאופמן כבמאי, "סינקדוכה, ניו יורק" אמנם לא יזכה להפצה רחבה בארץ מבית פורום פילם, אך כן יחל בהקרנות מוגבלות לסינמטקים בתל אביב, ירושלים, חיפה והרצליה כבר מתחילת דצמבר. "סינקדוכה" זכה להרבה תשומת לב עולמית, ואף הוקרן וזכה לתשבוחות בפסטיבל ירושלים האחרון, אך נחשב סרט 'ארט-האוס' ועד כה לא היתה כוונה להקרין אותו שוב בארץ. טוב שיש סינמטקים.

—–

השחקנית ניקול קידמן זכתה לא מזמן בתואר המפוקפק, השחקנית הכי פחות משתלמת לסרט, ועל אף שסרטה "אוסטרליה" צפוי לשנות את מעמדה הזה, היא כבר הודיעה שבכוונתה אולי להוליד עוד ילדים ולשים בהמתנה את הקריירה שלה מול המצלמה. לקידמן (41) כבר שלושה ילדים, שנים מהם אומצו בתקופה שהיתה עם טום קרוז.

—–

יוצר להיט הנוער, "אחת שיודעת", ג'וש שוורץ, נשכר לכתוב (והוצע לו גם לביים, אך סירב) פרק חדש בסדרת "אקס- מן" שינדוד החוצה מבעלי התפקידים הרגילים אל גרסה צעירה יותר של חלק מהדמויות. גרסת הקומיקס של הסרט המיועד, "אקס- מן: הכיתה הראשונה" (X- Men: First Class), הציגה את אייס-מן, רוג, קולוסוס, ג'ובילי ואפילו את צ'ארלס אקסווייר הצעירים יותר, כולם מגיעים להתחנך אצל הפרופסור (חוץ ממנו עצמו כמובן).

—–

עוד בענין הקומיקסים של "מארוול": כריסטופר מרקוס ("סיפורי נרניה – הנסיך כספיאן") וסטפן מק'פילי ("סיפורי נרניה") יכתבו את התסריט לסרט-מבוסס-הקומיקס, "האוונג'ר הראשון: קפטן אמריקה", אליו כבר הצטרף לאחרונה הבמאי ג'ו ג'ונסטון.

—–

לפי שמועות בהוליווד, בן סטילר עובד על פרק שלישי בסדרת "פגוש את (ההורים/הפוקר'ס)", שנקרא כרגע "הפוקר'ס הקטנים" (ש.ל.ר, Little Fockers).

—–

באולפני יוניברסל (Universal) ואימג'ין (Imagine) זורקים רעיונות באויר (ונקוה שאף אחד מהם לא יתפוס) לסרט שלישי בסדרת "הפרופסור המטורף" של אדי מרפי (למרות שהזה עדין לא הביע התעניינות).

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?