יס מוסיפה ערוץ סדרות חדש

בזמן שמהוט יורדים ערוצי סדרות, yes מוסיפה ערוצי סדרות. חברת הלוין yes הודיעה היום כי תרחיב את שלושת ערוצי הסדרות שלה לארבעה, ותחלק אותם לז'אנרים: פעולה, קומדיה, דרמה ו"בסיסי". סמנכ"ל התוכן ביס, יונה ויזנטל, מסר:
"הרחבת מספר ערוצי הסדרות הינו צעד מתבקש לאור ההיצע העצום של yes בתכני הרכש ובכלל זה הקמת ערוץ יחודי אשר ישדר את מיטב הקומדיות המובילות כיום בארה"ב. אנו שמחים להמשיך ולהעניק ללקוחותינו עוד ועוד תכנים חדשים הן ברכש והן במקור."

ארבעת הערוצים המחודשים יקראו:
"יס סטארס אקשן" (yes Stars Action) – יציג את סדרות המתח והפעולה שרכשו יס, ובינהן "נמלטים", "גיבורים", "דקסטר", "המפענחת", ו"מחשבות פליליות".
"יס סטארס קומדי" (yes Stars Comedy) – יציג את סדרות הקומדיה של יס, ובינהן "רוק 30", "שני גברים וחצי", "הפמליה", "איש משפחה".
"יס סטארס דרמה" (yes Stars Drama) – יציג את סדרות הדרמה של יס, ובינהן "האנטומיה של גריי", "עקרות בית נואשות", ו"החיים על פי נד", "כסף דארלינג", ו"מרפאה פרטית".
"יס סטארס בייס" (yes Stars Base) – יציג אופרות סבון ותוכניות סגנון חיים, ובינהן "צעירים חסרי מנוח", "היפים והאמיצים", "90210", ו"אופרה ווינפרי".

סמנכ"ל השיווק של יס, דרור בהט, טוען כי המהלך השיווקי שילווה את החלוקה החדשה יעשה בהשקעה של כ-15 מיליון ש"ח.

[…] ותקבצם יחד. הודעתה הזו של הוט צצה פחות מחודש אחרי ש-yes הודיעה כי תוסיף ערוץ סדרות חדש ובאותה ההזדמנות תמתג מחדש את ערוצי הסדרות תחת שמות […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?