בדרך לישראל: סילבסטר סטאלונה, ברוס וויליס, ג'ייסון סטתהם וואן-דאם

"בלתי נשכחים 2".

"בלתי נשכחים 2". ג'ייסון סטתהם וסילבסטר סטאלונה.

כוכבי האקשן סילבסטר סטאלונה, ברוס וויליס, ג'ייסון סטתהם, ז'אן קלוד ואן דאם ודולף לודגרן יגיעו לישראל וינכחו בפרימיירה של הסרט "בלתי נשכחים 2". הפרימיירה תתקיים בסינמה סיטי ראשון לציון, בתאריך ה-8 באוגוסט.

עדכון: כוכבי הסרט לא יגיעו ארצה. לחצו לפרטים המלאים.

הסרט מפגיש שוב את חבורת שכירי החרב בהובלתו של סטאלונה. החבורה יוצאת למשימה פשוטה לכאורה, אך משהיא מסתבכת – אחד מחבריה נהרג. כעת הענין הופך לאישי, והחבורה יוצאת למסע נקמה. סיימון ווסט ("טומב ריידר") ביים ומככבים לצד החמישיה שתגיע לארץ, גם ארנולד שוורצנגרצ'אק נוריסג'ט ליטרי קרוס וליאם המסוורת'. הסרט הראשון חצה את קו 100 מיליון הדולרים בקופות בארה"ב, והוסיף עוד כ-170 מחוצה לה.

מותו של סייג' סטאלונה, בנו של סילבסטר, רק לפני יומיים – הטילה את צילה על הגעתו של האב לארץ, ועיכבה את הפרסום. כעת נודע כי סילבסטר יגיע כמתוכנן, והמשלחת המכובדת (אחרי כמה שנים שלא ראינו אורח אמריקאי בארץ לכבוד סרט שלו) תלווה גם במפיק הישראלי אבי לרנר והמפיק קווין קינג טמפלטון. מדובר במשלחת הכוכבים הגדולה ביותר שהגיעה לארץ (השיא הקודם היה שלישיה מצוות המדבבים של "מדגסקר 2"), וכבוד גדול לחבורה הישראלית על ההפקה (עוד ישראלים שהפיקו את הסרט אך לא יגיעו הם בועז דוידזון ודני דימבורט) ולאחים אדרי מיונייטד קינג שמפיצים את הסרט והצליחו לגרום למשלחת לבוא.

שיוכים: חדשות סרטים
שובל

רציתי לדעת בבקשה אם יש גישה לפרמיירה באותו יום?
או לסירוגין קנייה של כרטיס כניסה לפרמיירה ולמסיבת עיתונאים
אנחנו מאוד מעריצים של השחקנים האלה ובאפשרותנו לקנות כרטיס לא משנה את מחירו
השאלה אם יש גישה לקניית כרטיס אשמח לתשובה בנושא
תודה והמשך ערב טוב, שובל.

אלי שגב

בדרך כלל הפרימיירות סגורות למוזמנים מיוחדים: עיתונאים, זוכי תחרויות כלשהן וכדומה.

עובד פנימי

צריך להיות עובד מבפנים כדי לראות אותם…

[…] הסיפור מסריח מיחסי ציבור מכוערים. הרי ההודעה שכוכבי הסרט יגיעו ארצה, נפוצה אחרי שהבן מת ובאופן מפורש ציינה כי סטאלונה יגיע […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?