פיליפ סימור הופמן לסרט ההמשך "משחקי הרעב 2: התלקחות"

"משחקי שלטון". פיליפ סימור הופמן.

"משחקי שלטון". פיליפ סימור הופמן.

השחקן זוכה האוסקר פיליפ סימור הופמן לוהק לתפקיד פלוטארך הוונזבי בסרט ההמשך "משחקי הרעב 2: התלקחות". את הסרט יביים פרנסיס לורנס ("מים לפילים", "אני האגדה") על פי תסריט שסיימון ביופוי ביסס על ספרה של סוזן קולינס באותו השם.

עלילת "משחקי הרעב 2: התלקחות" מתחילה עם שובם של קטניס אוורדין ופיטה מלארק אל השבט שלהם, לאחר שזכו במשחקי הרעב ה-74. אך שובם הביתה הוא קצר ועליהם לעזוב את חיק משפחתם וחבריהם הקרובים בשנית – על מנת לצאת ל'מסע ניצחון' במחוזות השונים. לאורך הדרך קטניס חשה שמתקומם מרד, אבל הקפיטול עדיין בשליטה כשהנשיא סנואו מתכונן לתחרות משחקי הרעב ה-75 – תחרות שעשויה לשנות את פאנם לנצח. סימור הופמן יגלם כאמור את את פלוטארך הוונזבי – הוא קברניט המשחק הראשי של משחקי הרעב.

הופמן הוא מהשחקנים המוערכים ביותר כיום בהוליווד ובברודוויי, ואת האוסקר שלו קטף על התפקיד הראשי ב"טרומן קפוטה". הוא הופיע בשנה החולפת בסרטים "משחקי שלטון" ו"מאניבול" ואנו עתידים לראות אותו על המסך הגדול בארץ עם "המאסטר" של פול תומאס אנדרסון. הסרט "משחקי הרעב" הראשון גרף עד כה בארה"ב כ-404 מיליון דולרים, והוסיף עוד כ-274 מיליון דולרים מחוצה לה. "משחקי הרעב 2" מתוזמן כרגע לחודש נובמבר 2013.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?