צ'ארלי שין יגלם את נשיא ארה"ב בסרט "מצ'טה 2"

"מצ'טה 2". דני טרחו עם ג'סיקה אלבה.

"מצ'טה 2". דני טרחו עם ג'סיקה אלבה.

הבמאי רוברט רודריגז מגייס לסרט הפעולה שלו "מצ'טה 2", את מיטב השחקנים בעלי הפה הגדול שהצליחו להרוס לעצמם את הקריירה: זה התחיל עם מל גיבסון בתור האיש הרע בסרט, וכעת ממשיך עם צ'ארלי שין (גיל 47) בתור נשיא ארה"ב.

גיבסון כזכור, אוהב להתבטא נגד יהודים באופן עקבי. שין מצידו, הסתפק בהשתלחות במפיק ויוצר סדרת הלהיט בכיכובו – "שני גברים וחצי". אחרי ההשתלחות, היו מי שניסו לרכב על גל יחסי הציבור הענק ששין הסב לעצמו (אין דבר כזה פרסום רע), אך נראה שהקהל לא התלהב מדי, ביחוד ממופע הבידור שהעלה השחקן. בימים אלו הוא מנסה לשקם את הקריירה שלו אחרי שהועף מאותה סדרת להיט, עם סדרה חדשה בשם "טיפול בכעס" (ש.ל.ר, Anger Management), ועם סרט בבימויו של רומן קופולה, "הצצה לתוך מוחו של צ'ארלס סוואן השלישי" (ש.ל.ר, A Glimpse Inside The Mind Of Charles Swan III).

עלילת סרט ההמשך "מצ'טה 2" ללהיט הטראש מ-2010, מביאה את מצ'טה קורטז (דני טרחו) לעזור לממשלת ארה"ב, המבקשת ממנו לחדור באלימות אל מקסיקו על מנת להפיל סוחר-נשק שמנסה לשגר כלי-נשק אל החלל. בעלי זכות ההפצה בישראל של "מצ'טה" הראשון התחבטו בשאלה האם להעלות אותו, אך לבסוף החליטו לוותר – ואין ספק שכך גם יגזר על פרק ההמשך.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?