מתחמי סינמה סיטי חדשים גם בכפר סבא ובחדרה

מרכז G כפר סבא.

מרכז G כפר סבא.

מתחם סינמה סיטי חמישי יוקם בקניון G כפר סבא בהשקעה של 30 מיליון ש"ח, כך הודיעה חברת 'גזית גלוב ישראל'. כמו כן, חברת 'ניאו לינאו' המפעילה את מתחמי סינמה סיטי גלילות וראשון לציון, מנהלת מגעים להקים מתחם קולנוע שישי במרכז המסחרי MIXX במזרח חדרה.

סינמה סיטי בקניון G כפר סבא ישתרע על פני שטח של 5000 מ"ר, ויכלול 12 אולמות קולנוע עם 2000 מקומות ישיבה, שיחולקו לפי קטגוריות וז'אנרים בהתאם להם יעוצב האולם, דוגמת אולם ילדים, אולם סרטי אימה, אולם סרטי אהבה וכן הלאה. מושבי הקולנוע יהיו ממוחשבים ודינמיים (כסאות האולם יזוזו בהתאם לסרט המוקרן) כולל מערכת קול היקפית שתותקן במושבים עצמם. בנוסף לאולמות החדשניים, יוקמו במתחם גם אולם תיאטרון ופארק חוויתי בקונספט מוסיקלי, עם פסלי שיש של כלי נגינה, על פני שטח של 1000 מ"ר, שיבנה בשיתוף פעולה עם עיריית כפר סבא.

רונן אשכנזי, מנכ"ל גזית גלוב ישראל, מסר: "G כפר סבא הפך בשלוש השנים האחרונות למתחם בילוי אזורי. המתחם מהווה השלמה טבעית לתמהיל המוצע לקהל לקוחותינו. הידע הרב של קבוצת סינמה סיטי בשילוב הניסיון של קבוצת גזית גלוב ישראל בתחום המסחר והבילוי מתעתד להציע לתושבי האזור חוית קניות, בילוי ובידור בסטנדרטים גבוהים והכל תחת קורת גג אחת."

המגעים של חברת 'ניאו לינאו' בבעלות האחים משה וליאון אדרי להקמת סינמה סיטי חדרה, מתבצעים מול חברת פוליגון – בשליטתו של קובי מימון, שחברה אחרת שלו, נצבא, משכירה ל'ניאו לינאו' את שטח הסינמה סיטי בגלילות. הדיונים סובבים סביב שטח של 2,500 מ"ר מתוך המרכז המסחרי המוקדש כיום לרשתות מזון והלבשה, ועליו יוקם מתחם בילוי ופנאי חדש שבראשו יעמוד מותג הסינמה סיטי.

מותג הסינמה סיטי מוטבע כעת על שני קומפלקסים בגלילות ובראשון לציון כאמור, אך חברת ניאו לינאו קיבלה היתרים לבנות עוד שני מתחמים: האחד בחניון הלאום בירושלים (שיכלול 15 אולמות קולנוע) והשני ביציאה ממנהרות הכרמל בצ'ק פוסט שבחיפה (ויכלול 25 אולמות קולנוע ופארק שעשועים של דיסני).

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?