בצל הטבח: "עלייתו של האביר האפל" גרף 75 מיליון ביום אחד; וורנר לא פרסמו הערכות

"עלייתו של האביר האפל". כריסטיאן בייל, אן האת'וואי.

"עלייתו של האביר האפל". כריסטיאן בייל עם אן האת'וואי.

"עלייתו של האביר האפל" הרוויח בין 75 ל-80 מיליון דולרים ביום הבכורה שלו בארה"ב, שישי (20.7), כך על פי הערכות. עם יום בכורה שכזה, הסרט צפוי לגרוף בסוף השבוע כולו כ-170 מיליון דולרים.

אולפני האחים וורנר הודיעו כי בעקבות הטבח באולם הקולנוע שבקולורדו, והירצחם של תריסר אנשים, הם ימתינו עם פרסום נתוני הקופות שלהם לסוף השבוע הזה: "מתוך כבוד לנרצחים ולמשפחותיהם, סרטי האחים וורנר לא ידווחו על נתוני הקופות של 'עלייתו של האביר האפל' במהלך סוף השבוע. נתוני הקופות [הסופיים] יפורסמו ביום שני." אולפנים גדולים וקטנים אחרים עשו בעקבותם, וגם הם לא פרסמו נתונים במהלך סוף השבוע.

על פי הערכות בתחום, "עלייתו של האביר האפל" גרף בהקרנות חצות בלבד (בין יום חמישי ה-19.7 ליום שישי) כ-30.6 מיליון דולרים: שיא עבור סרטי דו-מימד שעלו בחצות ביום חמישי. הסרט גם צפוי לחצות את 158 מיליון הדולרים שגרף קודמו "האביר האפל", ולהפוך לסרט הדו-מימדי בעל הפתיחה הגבוהה ביותר. בקרב כלל הסרטים, הוא צפוי להיות הסרט השני או השלישי הכי רווחי בסוף שבוע הפתיחה, אחרי מחזיק התואר כיום: "הנוקמים" (207 מיליון דולרים מגובים במחירי תלת מימד גבוהים) ו"הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק שני" (169.2 מיליון דולרים מגובים במחירי תלת מימד גבוהים).

גם בקרב ימי פתיחה בודדים, "הנוקמים" מוביל על "עלייתו", עם 80.8 מיליון דולרים, אך כאן את השיא כבש "הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק 2" עם 91.1 מיליון דולרים.

שיוכים: שוברי קופות
רעות

חבל..

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?