מייקל פיט מצטרף לסדרת הטלויזיה של סקורסזה

מייקל פיט, שלדעתי עשה את "משחקי שעשוע" האמריקאי טיפה יותר טוב מ"משחקי שעשוע" המקורי (אך רבים חולקים עלי כי האמריקאי טוב יותר), מצטרף לסטיב בושמי בפיילוט לסדרה של מרטין סקורסזה. סדרת הדרמה, "אימפריית בורדווק" (ש.ל.ר, Boardwalk Empire), נכתבה בידי טרנס ווינטר (שכתב קצת ל"סופרנוס") על פי ספר מאת נלסון ג'ונסון (שלמיטב ידיעתנו לא תורגם לעברית).

הסדרה מתמקדת בנאקי ג'ונסון (בושמי) ובג'ימי דרמוני (פיט). הראשון הוא איש עסקים מפוקפק העומד בראש ארגון הפצת משקאות חריפים בתקופת היובש (וויקי), והשני צעיר חכם במיוחד ובוגר מלחמת העולם הראשונה, שנמצא בתחתית מדרג התפקידים בארגון של ג'ונסון ורוצה לטפס מעלה בזריזות.

את הסרט יפיקו עבור HBO ווינטר, סטפן לוינסון וצמד החמד סקורסזה ומארק וולברג, [ספוילר "הפמליה"]שהפכו חברים טובים עד כי סקורסזה השתתף בפרק סיום העונה האחרונה (עד כה) של "הפמליה", המופקת ומבוססת בחופשיות על חייו של וולברג.[/ספוילר]

ובחדשות אחרות

ערוץ 10 עשוי שוב 'לזגזג' את שידור סדרת הלהיט שלו, "הישרדות – איי הפנינה": נתוני שישי שעבר (לעומת רביעי) לא ריצו את קברניטי הערוץ, ודחיה אפשרית משישי לשבת נשקלת. החלטה בדבר תיפול מחר (א').

—–

עוד בעיות בערוץ 10: מוטי קירשנבאום וירון לונדון סירבו להפחית משכרם העומד על 130 אלף ש"ח בחודש (על פי הערכות), וערוץ 10 החליף אותם ביום ה' ברפי רשף. אם לא יסכימו שני הצדדים על פיחות או אי פיחות בשכר, יתכן ותוכנית האקטואליה שלהם, "לונדון וקירשנבאום", תרד לאלתר מלוח השידורים.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?