נבחר "דוקטור הו" חדש

ה-BBC הציג אמש את "דוקטור הו" הבא שלו, לעונת השידורים של 2010, ומדובר בשחקן עלום וצעיר במיוחד העונה לשם מאט סמית' (משמאל). הכוכב המיועד יחליף את דיויד טננט ששימש בתפקיד מאז עלתה הסדרה בגרסה החדשה ב-2005, ויכנס לנעליים שעשרה גברים נעלו לפניו.

הסדרה מספרת על חייזר הידוע בשם דוקטור-הו "הדוקטור", שעם ספינת החלל שלו המיוחדת שלו, מסוגל לנסוע בזמן. מלווה בחברים לדרך, הדוקטור פוגש במסעותיו במפלצות ויצורים משונים ולפעמים אף נרתם לעזרת הסביבה ומתקן עוולות בהן נתקל בזמנים שונים.

בקונטקסט הנוכחי כדאי לציין שתחלופת השחקנים המגלמים את הדוקטור (עשרה עד כה, כאמור) מושרשת בתוך התסריט של הסדרה והמשכיה. מתוך כך, טננט יספיק להצטלם לעונה נוספת של הסדרה בקיץ הקרוב, אז יעביר את השרביט לסמית'.

"דוקטור הו" היא אחת מסדרות המד"ב הפופולריות והנחשבות ביותר באנגליה. היא גם נכנסה לספר השיאים של גינס כסדרת המד"ב שרצה הכי הרבה שנים בעולם (עלתה לראשונה לטלויזיה ב-1963). בארץ משודרת הסדרה ב-yes, וזוכה להצלחה מדודה (אך משבצי התוכניות ביס אוהבים אותה במיוחד, כך שהיא תמשיך לרוץ בכל מקרה).

מירי

אגב שם החייזר הוא לא "דוקטור הו" אלא "הדוקטור". למעשה התרגום המילולי בעברית של שם הסדרה הוא " דוקטור מי(?)"

אןר

מה לא אופר הדוקטור מספיק טוב לא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אוראל מלכה

וואי אחלה סידרה זאת אני ממש אהבתי למה אין יותר אווףףףףףףףף

דיויד טננט היה הדוקטור הכי חתיך וזה ברור (למה הוא עוזב?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!) אבל גם החדש נראה טוב (:

פנינית

דיויד טננט חתיך לאללה אבל החדש הוא מכוער לאללה

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?