מיקי רורק מצטרף ל"איירון מן 2"

מיקי רורק וסאם רוקוול מנהלים מגעים להצטרף לקאסט של "איירון מן 2" בבימויו של ג'ון פאבריו, בתור הרשעים בסרט. בסרט מככבים כבר רוברט דאוני ג'וניור וגווינת' פאלטרו שחוזרים מ"איירון מן" הראשון, וכפי שדיווחנו בעבר, דון צ'ידל יחליף את טרנס האוורד בתור החבר הכי טוב של הגיבור.

משום שאולפני מארוול שומרים כסוד כמוס את תסריט הסרט (על כתיבתו מופקד ג'סטין ת'רו ת'רוד של "רעם טרופי"), לא נמסר רבות על התפקידים של השניים. רורק יגלם מתאגרף רוסי, מקועקע ומגודל בשם אייבן, סוחר נשק שילחם באיירון מן עם שריון מותנע-גרעינית משלו תחת הכינוי "וויפלאש" (וויקי באנגלית). רוקוול יגלם מולטימיליונר בשם ג'סטין האמר, יריב עסקי מר של טוני "איירון מן" סטארק.

רורק זוכה לתשבוחות רבות על תפקידו ב"המתאבק", ורק אתמול דיווחנו כי הוא הצטרף לסרט של סילבסטר סטאלונה, "ברי הקרבה" (ש.ל.ר, The Expendables). רוקוול מופיע בסרט השחזור ההיסטורי של הראיון בין ריצ'ארד ניקסון לדיויד פרוסט, "פרוסט / ניקסון" (ש.ל.ר, Frost/Nixon) שמועמד לחמישה פרסי גלובוס הזהב.

במארוול מתכוונים להתחיל את צילומי הסרט באביב הקרוב, במנהטן ביץ', ולשחרר אותו לאקרנים בארה"ב בתחילת מאי 2010.

שיוכים: חדשות סרטים
גאסר

ת'רו, לא ת'רוד.
תסריט שני אי-פעם לסרט בפרופיל גבוה כ"כ, הימור עצום.

אלון

יש לך משהו עם צרפתית גאסר? חח

אני אהבתי את רעם טרופי, אבל אולי בגלל שהאולפנים מסכימים איתך הם לא משחררים מידע על הסרט כי התסריט עשוי להשתנות.

גאסר

אין לי שום דבר עם צרפתית, אבל למה לא לכתוב נכון?
ביטוי השם הוא בדיוק כמו העניין עם "סיפורו של דספרו" אותו מקור פונטי.
Rעם טרופי אכן היה חביב, אך בסגנון שונה לגמרי מאיירון מן. נחיה ונראה, לפחות הצוות טוב (דווקא אהבתי את טרנס הווארד).

אלי שגב

אני מאד אוהב לראות את טרנס האוורד על המסך. הוא מה שנקרא, "יושב טוב". יש בו משהו מיוחד שאני אוהב אבל לא ממש יודע להצביע עליו 🙂 אז חבל לי באמת שהוא הועזב מהתפקיד.

(ת'רוד תןקן לת'רו)

[…] בלאנט תהיה המרשעת השלישית של “איירון מן 2″?מיקי רורק מצטרף ל”איירון מן 2″סקרלט ג’והנסון ב”איירון מן 2″ סופית; סרטי […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?