קצרים: קולין פארל; אד האריס; ג'וליאן מור; נער החידות

קולין פארל ("ברוז'"), אד האריס וג'ים סטרוג'ס ("21") יככבו בסרט המבוסס על סיפורם האמיתי של קבוצת חיילים שתכננה מבצע בריחה מכלא של הגולאג (וויקי) שבסיביר, בשנת 1942. הסרט, "הדרך חזרה" (ש.ל.ר, The Way Back), יבוים ונכתב בידי פיטר ווייר ("אדון ומפקד") על פי זכרונותיו של סלאבומיר רביץ. הצילומים יחלו במארס הקרוב, בבולגריה.

—–

בדרך לעסקת פשרה? עורכי הדין של אולפני האחים וורנר ואולפני 20th Century Fox ביקשו משופט בית המשפט הפדרלי בארה"ב לדחות את השימוע בדבר "ווצ'מן" (שאמור היה להתקיים אתמול, יום ו') כדי שהשיחות בינהם יוכלו להמשיך גם בסוף השבוע הנוכחי.

—–

"נער החידות ממומביי" נבחר כסרט הטוב ביותר של פרסי המבקרים, וכמו כן זכה בפרס על הבימוי, התסריט, השחקן הראשי והמלחין. הפרס לכשעצמו לא כ-זה וואו, אבל כן מדהים להבין כמה האמריקאים התלהבו מ"נער", שבבסיסו עומדים שני דברים: (א) הוא לא קשור כלל וכלל לספר, מלבד הרעיון הכללי, שגם נפגע. זה מאד מציק לי, לא מפני שאני חסיד של מעבר נקי מהכתוב לנראה (כי אני לא), אלא מפני שהאלמנטים הכי מרכזיים בספר נעלמו או נהרסו כליל (המשך בביקורת שלי שתפורסם בסמוך ליציאתו לקולנוע של הסרט בארץ). (ב) הוא סרט טוב, אפילו טוב מאד, אבל לא חומר לפרסים. ביחוד לא ב-2008 שבה יצאו סרטים הרבה יותר טובים ממנו עם הרבה יותר תוכן ועומק, מרביתם כבר הגיע או אוטוטו מגיע לאקרנים בארץ. הפרס היחיד שאני מעונין שבו יזכה "נער" הוא על הפסקול, שבהחלט מהטובים אם לא הטוב ביותר ששמעתי בזמן האחרון (לחצו להאזנה ביו-טיוב).

—–

ג'וליאן מור וליאם ניסן הצטרפו למותחן, "קלואי" (ש.ל.ר, Chloe), עיבוד לסרט הצרפתי "נטלי…" בכיכובם של ג'ררד דפרדיה, עמנואל בר ופאני ארדן. מור תיכנס לנעליה של ארדן, בתור אישה החושדת בבעלה (ניסן במקום דפרדיה) כי הוא בוגד בה. היא שוכרת את שירותיה של נערת ליווי (אמנדה סייפריד מ"מאמא מיה! – הסרט" במקום בר) שתפתה אותו ותדווח לה האם הצליחה במשימתה.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?