אהרון אקהרט גמיש בענין מצבו של טו-פייס

[כתבה זו מכילה ספויילרים לסרט "האביר האפל"] על השטיח האדום של טקס גלובוס הזהב, אהרון אקהרט התראיין ל-Mtv ונראה ששינה את דעתו על הדמות "טו-פייס" שגילם ב"אביר האפל". פעם אמר אקהרט על טו-פייס, "הוא מת כמו מסמר של דלת" ועכשיו הוא כבר יותר גמיש בתשובתו, באומרו, "אני חושב שהארווי – אם איננו מת – נמצא בתרדמת עמוקה… ואינני בטוח אם יצא [ממנה]. הם כנראה 'ינתקו אותו מהמכשירים'."

קליפ הראיון:

מעריצים כמעריצים, מנתחים כל שביב מידע שקיים, וכבר החלו ספקולציות על דרכי חזרה אפשריות של טו-פייס מן המתים ל"באטמן 3". תסריט אמיתי לסרט ההמשך השלישי בסדרה עדין לא נכתב.

ובחדשות אחרות

תושבי הדרום שימו לב! בתי הקולנוע לב ברחבי הארץ פותחים את שעריהם לכבודכם, ולא משנה באיזו עיר אתם מתאכסנים עכשיו כשצה"ל עושה עבודתו נאמנה ברצועת עזה. כל תושב דרום (בהצגת תעודת זהות עם כתובת רלבנטית) יוכל להיכנס בחינם להקרנות הסרטים של לב ("הדוכסית", "לקרוא ולשרוף" ועוד) בכל ימות השבוע כולל סופה"ש. ואם לא עקרתם לזמן המלחמה לעיר צפונית יותר או שפשוט אינכם יכולים לצאת מהמרחבים המוגנים, לב בשיתוף HOT, פתחו לכם את כל סרטי הרשת המשודרים ב-VOD להנאתכם ("ברוז'", "שמש נצחית בראש צלול").

—–

ועוד "שימו לב", הפעם, קולנוענים שמעוניינים לעשות סרטים עם מדינות ערב השכנות. מועצת הפיס פותחת את כיסה בפני קולנוענים שיצרו סרטים תיעודיים או קצרים בשיתוף (קו-פרודוקציה) עם יוצרים ממצרים, ירדן, סוריה, לבנון או הרשות הפלשתינאית. פרטים באתר הפיס.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?