אמילי בלאנט תהיה המרשעת השלישית של "איירון מן 2"?

השחקנית הבריטית זוכת פרס גלובוס הזהב, אמילי בלאנט ("השטן לובשת פראדה"), היא כרגע המועמדת המובילה לגלם את "האלמנה השחורה" (The Black Widow) ב"איירון מן 2". מדובר בליהוק שלישי לתפקיד הרשעים, בסרט שהתסריט שלו עדין לא הושלם.

"האלמנה השחורה", או בשם היומי שלה – נטשה רומנוב – הינה מרגלת סובייטית שגם לה חליפה מיוחדת המעניקה לה כוחות על-אנושיים. בקומיקס, היא מתחילה בקבוצת הרעים, אבל לבסוף מצטרפת לשורות הטובים בקבוצת הגיבורים ה"אוונג'רס".

ואם כבר "איירון מן 2", סמואל ל. ג'קסון, לא כל כך בטוח שתפקיד האורח שעשה השנה בסוף הסרט המקדים – עדין שלו. ג'קסון הגיח בסוף "איירון מן" המקורי בתור ניק פיורי (למרות שהדמות אמורה להיות לבנה), אך הולך ומסתבר לו כי ההפקה מחפשת מישהו זול יותר שיגלם את התפקיד. אחרי שטרנס האוורד הוחלף בדון צ'ידל, האפשרות הזו ריאלית בהחלט.

ובחדשות אחרות

ההוליווד ריפורטר מדווח כי ג'קי צ'אן מנהל מגעים לגלם את מר מיאגי בחידוש של "קראטה קיד". את הסרט יביים הרלד זוורט ("לילה אחד במקולס"), ויתכן כי יתחיל צילומים עוד השנה בבייג'ינג.

—–

עמנואל שריקי ("אל תתעסקו עם הזוהן") הצטרפה לקאסט של מותחן הפשע "13". בסרט מככבים מיקי רורק, ג'ייסון סטתהם ו-50 סנט, והוא מבוסס על סרט צרפתי באותו השם.

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?