דנה בלנקשטיין-כהן תמונה למנכ"ל האקדמיה לקולנוע לאחר 26 שנות אילנה שרון

דנה בלנקשטיין-כהן נבחרה לתפקיד מנכ"ל האקדמיה הישראלית לקולנוע ולטלויזיה, ותחליף את אילנה שרון שפרשה לאחר 26 שנים בתפקיד (מאז הקמת האקדמיה).

בנלקשטיין-כהן היא בוגרת סם שפיגל בהצטינות יתרה, ובין הישגיה הקמת מחלקת הקולנוע והטלויזיה בחברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא, שמטרתה קידום הפקות שיצולמו בעיר והקמת מיזמי תרבות כמו 'דרייב אין כפר סבא'.

לכתה של אילנה שרון, שהוכרזה בדואר אלקטרוני לחברי האקדמיה באוקטובר האחרון, היא דבר חיובי ביותר. כבודה של שרון במקומה (עבודת האקדמיה נעשתה ברובה מביתה למשל), אך אין לי ספק שהאנכרוניסטיות של האקדמיה וצעידתה במקום נבעו מהנהגתה של שרון. יושבי ראש באו והלכו, אבל את היום-יום ניהלה שרון משך 26 שנה, ואין הרבה הישגים שאפשר לזקוף לאקדמיה הישראלית, בטח כשמשווים לאקדמיות לקולנוע בחו"ל.

יו"ר האקדמיה מוש דנון רמז לשינוים שעשוים לקרות באקדמיה, כעת כששרון מחוץ לתמונה: "האקדמיה נכנסת בימים אלו לתקופה מרתקת בה יחולו שינויים מהותיים שאני תקווה יעזרו להצעיד את התעשיה לעידן חדש. אין לי ספק שדנה אשר נחנה בכישורי יזמות לצד הבנה טובה בתחום הקולנוע והטלויזיה תוביל את השינויים בחכמה וביעילות."

[…] היו"ר החדש מוש דנון והמנכ"לית דנה בלנקשטיין-כהן שהחליפה את אילנה שרון אחרי 26 שנים. שינוי חשוב נוסף שמנהיג היו"ר דנון הוא ההבטחה כי […]

[…] כאשר נכנסה לתפקיד מנכ"לית האקדמיה, בישרה בלנקשטיין-כהן על סיום עידן בן 26 שנה בו נוהלה […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?