קרן רבינוביץ' תשקיע 4 מיליון ש"ח ב"לפני הזיכרון" של יהונתן אינדורסקי ו"נווה ברושים" שכתב רן דברת

קרן רבינוביץ' – פרויקט קולנוע אישרה תקציבים גבוהים לשני סרטים: "לפני הזיכרון" של יהונתן אינדורסקי, ו"נווה ברושים" שכתב רן דברת (ללא במאי כרגע). הקרן תשקיע כ-2 מיליון ש"ח בכל אחד מהפרויקטים.

"לפני הזיכרון" מתמקד באדם העוזר לאנשים לספר את 'הסיפור הנכון' בפני נדבנים ידועים, כדי לעורר בהם את יצר הצדקה. בוקר אחד הוא חוזר מעיסוקי הלילה המפוקפקים כדי לגלות שאישתו נטשה אותו לבד עם בתם בת התשע. כעת הוא נאלץ לצרף את בתו למסעותיו הליליים, ויחד הם מוצאים את הילדות האבודה של שניהם. זהו הסרט העלילתי הראשון של אינדורסקי ("זמן פוניבז'", "שטיסל") שיופק כקו-פרודוקציה ישראלית-צרפתית בידי טליה קלינהנדלר ואסנת הנדלסמן קרן מ'פאי סרטים', בתמיכה נוספת של קרן גשר ושל קרן אבי חי.

הקומדיה "נווה ברושים" מספרת על הייטקיסט מובטל, נשוי פלוס שניים, שמתקבל לעבודה בתור מורה למחשבים בבית ספר בעיירה דרומית עניה. גם החיים החדשים לא מאירים לו פנים, ובדיוק כשהוא רוצה להתאבד, הוא פוגש ברב העירוני והשניים מגבשים יחד תוכנית לחלץ את שניהם ממצוקתם הכלכלית. רן דברת ("לה פמיליה", "ארץ נהדרת") כתב את התסריט ששי כנות היה אמור לביים, אבל הזה נתקל בבעיות לוח זמנים שכנראה מאלצות אותו לפרוש. 'ארצה הפקות' יפיקו.

[…] חודשים אחרי ההשקעה הגדולה של קרן רבינוביץ', החלו אתמול (ב') צילומי הסרט "לפני […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?