החלו צילומי "לפני הזיכרון": סרטו העלילתי הראשון של יוצר "שטיסל", יהונתן אינדורסקי

"".

יהונתן אינדורסקי. צילום: שלומי יוסף

ארבעה חודשים אחרי ההשקעה הגדולה של קרן רבינוביץ', החלו אתמול (ב') צילומי הסרט "לפני הזיכרון", סרטו העלילתי הראשון של יהונתן אינדורסקי ("זמן פוניבז'", "שטיסל"). אינדורסקי גם כתב את התסריט, שפותח בחממת הקולנוע הבינלאומית ירושלים.

העלילה מספרת על אדם (משה פולקנפליק, "שטיסל", "הדמעות של אמסלם", "בוצ'אצ'י") שעוזר לאנשים לספר את 'הסיפור הנכון' בפני נדבנים ידועים, כדי לעורר בהם את יצר הצדקה. בוקר אחד הוא חוזר מעיסוקי הלילה המפוקפקים כדי לגלות שאישתו נטשה אותו לבד עם בתם בת התשע. כעת הוא נאלץ לצרף את בתו למסעותיו הליליים, ויחד הם מוצאים את הילדות האבודה של שניהם.  בסרט יופיעו גם רבקה מיכאלי, דובל'ה גליקמן, אילן דריעל אבקסיס, דב נבון, יחזקאל לזרוב, בועז קונפורטי, מאור שוויצר, רות גלר, רבקה גור ואחרים.

הסרט מופק כקו-פרודוקציה ישראלית-צרפתית בידי טליה קלינהנדלר ואסנת הנדלסמן קרן מ'פאי סרטים', בתמיכה נוספת של קרן גשר ושל קרן אבי חי. בארץ שותפת ההפקה 'יונייטד קינג' תהיה כמובן אחראית גם על ההפצה, אבל הסרט יוצא לדרך כבר גם עם מפיץ עולמי: 'בטא סינמה' (Beta Cinema), שהפיצו את "מיתה טובה" ו"המילים הטובות".

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?