קופות: "הנוקמים 3: מלחמת האינסוף" החמישי בגובהו העולמי בהיסטוריה; "חיי המסיבה" מאכזב

"הנוקמים 3: מלחמת האינסוף".

"הנוקמים 3: מלחמת האינסוף".

בסוף השבוע השלישי והאחרון שלו ללא תחרות ממשית, סרט הקומיקס "הנוקמים 3: מלחמת האינסוף" הוסיף על פי הערכות פסימיות 61.8 מיליון דולרים בקרב 4,474 בתי קולנוע בצפון אמריקה. הסכום הזה דוחף אותו ל-547.8 מיליון דולרים בשלושת שבועותיו בצפון אמריקה (יש מי שטוען שההכנסות מסופה"ש גבוהות יותר והביאו לחצית ה-550 מיליון). מחוץ לצפון אמריקה, הסרט חצה את קו מיליארד הדולרים (לראשונה עבור סרט קומיקס/גיבורי-על), ועומד על הכנסות של 1.059 מיליארד (הרביעי בהיסטוריה). דחיפה משמעותית לסכום הזה נובעת מסין, שם הסרט הכניס 200 מיליון דולרים, על פי הערכות. אם מתעלמים מפערי המרה ומסתכלים על הסכום המקורי במטבע הסיני יואן, זוהי הבכורה השניה בגובהה בהיסטוריה של סין, אחרי "מהיר ועצבני 8" מאשתקד (1.352 מיליארד יואן מול 1.266). אם לחבר את הכנסותיו של "הנוקמים 3" בתוך צפון אמריקה ומחוצה לה, הסכום המתקבל הוא 1.6 מיליארד דולרים – הסכום החמישי בגובהו בהיסטוריה ובקלות הוא גם יתפוס את מקום הרביעי בגובהו עוד זמן קצר (כעת בתואר מחזיק "עולם היורה" עם 1.671 מיליארד).

בסופ"ש הקרוב יכנס לבתי הקולנוע בצפון אמריקה ובחלק נכבד מהעולם "דדפול 2" (כולל ישראל), ונראה מה תהיה ההשפעה שלו על המשך ההכנסות של "הנוקמים 3". כדאי לשים לב לפער הגדול בין צפון אמריקה לבין שאר העולם ביחס לגיבורי-על מול "מלחמת הכוכבים". בצפון אמריקה יש פער עצום בין "הנוקמים 3" לבין "מלחמת הכוכבים 7: הכוח מתעורר": בסופ"ש השני של "מלחמת הכוכבים 7" בצפון אמריקה הוא כבר עמד על סכום דומה למה שנדרש ל"נוקמים 3" עוד שבוע להגיע אליו; וכמו כן, בשבוע השלישי הכניס "מלחמת" כ-90 מיליון דולרים שהם הרבה יותר מאשר מה שהכניס "הנוקמים 3". מאידך, בשאר בעולם, "הנוקמים 3" צריך רק עוד כ-100 מיליון דולרים (שתספיק כנראה סין לבדה בשבוע הבא כדי לכסות) וכך לעקוף את "מלחמת" ולהפוך לסרט השלישי בגובהו בהיסטוריה (והדרך למקום השני היא רק עוד 30 מיליון דולרים).

"חיי המסיבה (ש.ל.ר)". מליסה מקארתי.

"חיי המסיבה (ש.ל.ר)". מליסה מקארתי.

חזרה לקופות בצפון אמריקה: שני בטבלת סוף השבוע ניצב סרט הקומדיה "חיי המסיבה" (ש.ל.ר, Life of the Party) עם מליסה מקארתי, שהכניס בבכורה 18.5 מיליון דולרים בקרב 3,656 בתי קולנוע. זוהי הכנסת הבכורה הגרועה ביותר לסרט עם מקארתי, שהתברגה מתחת ל"תמי" (21.6 מיליון דולרים). המותחן בכיכובה של אישה שחורה, "פורצים" (ש.ל.ר, Breaking In), הכניס בבכורה 16.5 מיליון דולרים בקרב 2,537 בתי קולנוע. הקומדיה "נשוי בהפתעה" הוסיפה 10.1 מיליון דולרים בקרב 2,006 בתי קולנוע. בסך הכל בשבועיים גרף הסרט 29.6 מיליון דולרים. וחותם את החמישיה העליונה מותחן האימה "מקום שקט" עם תוספת של 6.4 מיליון דולרים בקרב 3,144 בתי קולנוע. בסך הכל ב-6 שבועות גרף הסרט 169.6 מיליון דולרים.

שיוכים: שוברי קופות

[…] המשחק" "הנוקמים: מלחמת האין-סוף" (2018) היה הסרט הרביעי בהיסטוריה שחצה את קו 2 מיליארד דולר ברחבי העולם, והוא נגמר ב"המשך יבוא" רציני. […]

[…] רביעי הצטרף למועדון המצומצם של הסרטים שהרוויחו מעל שני מיליארד דולר ברחבי העולם: […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?