שוברי קופות: "המגדל האפל", "חטוף" ו"דטרויט" איכזבו; "גנוב על העולם" הצעיד את הסדרה לשיא

"המגדל האפל". אידריס אלבה.

"המגדל האפל". אידריס אלבה.

סרט הפנטסיה "המגדל האפל" הוביל את טבלת שוברי הקופות של צפון אמריקה לסוף השבוע האחרון, אלא שהכנסותיו מתחת ל-20 מיליון דולרים, מה שמסמן את הבכורה הנמוכה ביותר לקיץ הזה (מאז אפריל) ואת הבכורה הנמוכה ביותר בצמרת הטבלה לכל השנה. גם המותחן "חטוף" בכיכובה של האלי ברי לא זהר, וגם הסרט המתאר את מאבק השחורים האלים ביותר שידעה ארה"ב, "דטרויט", לא הצליח לסחוף קהל עם מעברו להפצה רחבה בצפון אמריקה, משאפילו לא התברג לחמישיה העליונה בטבלה. ומנגד, "גנוב על העולם" הצעיד את סדרת סרטיו לשיא כל הזמנים.

אז כאמור סרט הפנטסיה "המגדל האפל" פתח מתחת ל-20 מיליון דולרים, וליתר דיוק 19.5 על פי הערכות, בקרב 3,451 בתי קולנוע. הסרט נקטל בביקורות, ויחד עם ההכנסות הנמוכות, הכוונות לפצוח בסדרת סרטים עשויות להשתנות כעת. "דנקרק" אחריו ירד ב-33.9 אחוזים בלבד בהכנסותיו, והוסיף עוד 17.6 מיליון דולרים בקרב 4,014 בתי קולנוע. בסך הכל ב-3 שבועות גרף הסרט 133.6 מיליון דולרים, שהספיקו כדי להפוך לסרט מלחמה העולם השניה – השלישי הכי מכניס (עקף את "ממזרים חסרי כבוד" עם 120.5 מ"ד). סרט האנימציה "אימוג'י: הסרט" ירד ב-49.7 אחוזים בהכנסותיו והוסיף 12.4 מיליון דולרים בקרב 4,075 בתי קולנוע. בסך הכל בשבועיים גרף הסרט 49.5 מיליון דולרים. סרט הקומדיה "טיול בנות" (ש.ל.ר, Girls Trip) ירד ב-41.9 אחוזים בהכנסותיו והוסיף 11.4 מיליון דולרים לכדי 85.4 מיליון דולרים בשלושה שבועות.

סרט המתח "חטוף" זכה לביקורות מעורבות, וחתם את החמישיה העליונה בטבלת שוברי הקופות לסופ"ש עם בכורה בת 10.2 מיליון דולרים בקרב 2,378 בתי קולנוע. מי שלא הצליח כאמור להיכנס לחמישיה הוא הסרט ההיסטורי "דטרויט" שעם מעברו להפצה רחבה בת 3,007 בתי קולנוע, הצליח להכניס רק 7.3 מיליון דולרים. לא רחוק אחריו, סרט האנימציה "גנוב על העולם" הכניס עוד 5.3 מיליון דולרים בשבוע השישי שלו באקרנים בצפון אמריקה, ו-240.8 מיליון דולרים הצעידו את סדרת הסרטים ("גנוב על" ו"המיניונים") להפוך לסדרת סרטי האנימציה המכניסה ביותר בהיסטוריה (3.528 מיליארד דולרים, מעל 3.51 המיליארד של סדרת "שרק" ו"החתול במגפיים").

שיוכים: שוברי קופות
משתמש אנונימי (לא מזוהה)

וואי

[…] עוד יותר ונשק לקו מיליארד הדולר. מאז הופק עוד סרט המשך שעבר את קו המיליארד דולר, ושני סרטים על "המיניונים", הדמויות הצהובות […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?