"וונדר וומן" הוא הסרט השלישי הכי מכניס בהיסטוריה של האחים וורנר

"וונדר וומן". גל גדות.

"וונדר וומן". גל גדות.

סרט הקומיקס "וונדר וומן" בכיכובה של גל גדות הישראלית, גרף עד כה כ-400 מיליון דולרים בקופות בצפון אמריקה, והפך לסרט השלישי הכי מכניס בהיסטוריה של אולפני האחים וורנר שם. עשרה שבועות נדרשו ל"וונדר וומן" להגיע להישג הכביר, שעקף את "הארי פוטר ואוצרות המוות: חלק שני" (2011, עם 381 מיליון דולרים), ונותר רק מאחורי "האביר האפל" (2008, עם 533.3 מ"ד) ו"עלייתו של האביר האפל" (2012, עם 448.1 מ"ד). במבט על 2017 כולה, "וונדר" נמצא במקום השני בהכנסות, אחרי "היפה והחיה" (503 מיליון דולרים).

גם בהסתכלות כלל-עולמית, המצב של "וונדר" מצוין: הכנסות בגובה כ-795 מיליון דולרים, חמישי אחרי "היפה והחיה" (1.26 מיליארד דולרים) "מהיר ועצבני 8" (1.24 מיליארד דולרים), "גנוב על העולם" (924 מיליון דולרים) ו"שומרי הגלקסיה: חלק 2" (862 מיליון דולרים).

לפי דיווחים מעבר לים, "וונדר וומן" זוכה לקמפיין פרסומי חזק מול האקדמיה האמריקאית לאמנויות הקולנוע במטרה להביאו למועמדות לפרסי האוסקר – ככל הנראה בקטגוריות הראשיות של הסרט והבימוי הטובים ביותר, ולא רק בקטגוריות המשנה כגון האפקטים הטובים ביותר. כזכור, "האביר האפל" הנחית לשחקן הית' לדג'ר את פרס האוסקר לשחקן המשנה הטוב ביותר של 2009, גם היא קטגוריה בכירה.

שיוכים: שוברי קופות

[…] לא מזמן הגיע להישגים מדהימים בצפון אמריקה, ומסתבר שגם בארץ סרט הקומיקס "וונדר וומן" […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?