ג'וס ווידון פורש מבימוי "באט-גירל"

"הנוקמים 2: עידן אולטרון". ג'וס ווידון.

"הנוקמים 2: עידן אולטרון". ג'וס ווידון.

הקולנוען ג'וס ווידון ("הנוקמים", "הנוקמים 2: עידן אולטרון") פורש מיצירת הסרט "באט-גירל" (Batgirl), קצת פחות משנה אחרי שהצטרף למתחרי הבית של "הנוקמים", DC-וורנר. הסיבה הרשמית לפרישה היא חוסר הצלחה למצוא רעיון משמעותי לתסריט: "באט-גירל הוא כזה פרויקט מלהיב, ווורנר-DC הם שותפים כל כך משתפי פעולה ותומכים, שלקח לי חודשים להבין שבכלל אין לי סיפור. אני אסיר תודה לג'וף ולטובי ולכולם שהיו כל כך מכניסי אורחים לבואי, וכל כך מבינים כשאני… ובכן, יש מילה סקסית יותר מ'נכשלתי'?"

"באט-גירל" הופיעה לראשונה ב-1967, בקומיקסים של DC בתור ברברה, בתו של מפקח המשטרה ג'ים גורדון מ"באטמן". הופעתה המשמעותית האחרונה של הדמות היתה בסרט "סרט לגו באטמן", בקולה של רוזריו דוסון.

ממש לאחרונה נחשף כי לווידון היה חלק משמעותי בבימוי "ליגת הצדק", הרבה יותר מאשר נטען במקור. הוא גם מקבל קרדיט על היותו גבר שמביים סרט על אישה, בזכות הסדרה המצליחה "באפי ציידת הערפדים" שיצר. אבל משונה שהחליט לפרוש מהפרויקט במקום פשוט… לשכור תסריטאי/ת. עתידה של באט-גירל לוט בערפל, וגם עתידו של ווידון בוורנר. באט-גירל היא לא דמות משמעותית ב-DC כמו "וונדר וומן" למשל, ולכן לא בטוח שהאחים וורנר ירצו לשפוך כסף עליה בלי במאי בולט כמו ווידון, כרגע לפחות, לפני ששיקמו את רווחיהם אחרי כשלון "ליגת הצדק".

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?