דיווח: זאק סניידר פוטר מ"ליגת הצדק"

"ליגת הצדק". זאק סניידר, גל גדות, בן אפלק.

"ליגת הצדק". זאק סניידר, גל גדות, בן אפלק.

במאי אשתקד פרסמתי שזאק סניידר התפטר מבימוי "ליגת הצדק" בעקבות טרגדיה במשפחתו (בתו התאבדה), אבל כתב הבידור הותיק ג'וש דיקי פרסם כעת כי הידיעה דאז שהפיצו אולפני האחים וורנר היתה שקרית: למעשה, סניידר פוטר על ידם כבר בינואר או פברואר. דיקי הוא כתב ידוע, אך הוא החליט לעזוב את התעשיה וכעת כשהוא באס"ק, הוא החל לפרסם חדשות שעד כה הוא הסתיר מטעמים כאלה ואחרים.

כזכור, סניידר הוא האדריכל של כל היקום הקולנועי של די-סי (ובין היתר אחראי על בחירתה של גל גדות בתור וונדר וומן), אבל סרטיו לא נתקבלו באהדה רבה על ידי המבקרים ועל ידי הקהל. השיא היה אמור להיות "ליגת הצדק" אשתקד, והתקווה היתה שסניידר ילמד מטעויותיו, וירענן קצת את הדיכאון הטוטאלי של יצירותיו ביקום של די-סי. אלא שכעת בזכות פרסומו של ג'וש דיקי, כתבי בידור רבים מתעוררים ומאשררים את דבריו, באומרם שמקורותיהם מספרים כי הגרסאות המוקדמות של "ליגת הצדק" היו נוראיות. בעקבות כך, אולפני וורנר החליטו לפטר את סניידר (שאישתו, דבורה, היא ממפיקות הסרט) והביאו את ג'וס ווידון שיחליף אותו. הסרט גם נכנס לצילומי השלמה יקרות, אבל ככל הנראה ווידון לא הצליח לעשות בסרט יותר מדי, עד כדי כך ששמו אינו מוזכר כבמאי הסרט. במקור חשבנו שהסיבה להשמטת השם היא כבוד לסניידר שעשה את רוב העבודה ביצירת הסרט, ועכשיו ניתן להבין שהסיבה היא שווידון לא רצה להכתים את שמו עם הסרט הזה. כתבי הבידור שמאשררים את דבריו של דיקי טוענים כי לא סיפרו על כך עד כה כדי לא לזלזל בסניידר שאכן שכל את בתו.

לבסוף, "ליגת הצדק" הגיע לבתי הקולנוע ונחשב לכישלון. אולפני וורנר מצאו מחליף לסניידר, ועל פי דיקי, תפקידו של סניידר (ושל אישתו) בסרטי די-סי מעתה יהיה מזערי, אם בכלל יתקיים.

הנה הציטוט של ג'וש דיקי בטוויטר:

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?