שוברי קופות: סופ"ש שני כמעט-שיא של "הנוקמים 3: מלחמת האינסוף"

"הנוקמים 3: מלחמת האינסוף".

"הנוקמים 3: מלחמת האינסוף".

עם תוספת של 112.5 מיליון דולרים בקרב 4,474 בתי קולנוע בצפון אמריקה, על פי הערכות, "הנוקמים 3: מלחמת האינסוף" התמקם שני בטבלת ההכנסות לסופ"ש שני בצפון אמריקה, מתחת ל"מלחמת הכוכבים: פרק 7 – הכוח מתעורר" (149.2 מיליון דולרים). אגב, את התואר הוא חטף ל"פנתר השחור" שיצא רק לפני כחודשיים. מדובר בירידה בת 56.4 אחוזים בהכנסות מהשבוע הראשון של סרט גיבורי העל, וסך כל הכנסותיו בצפון אמריקה נאמדות ב-450.8 מיליון דולרים. בלילה שעבר הצליח הסרט לשבור את שיא הזמן למיליארד דולרים – רק 11 ימים. מחוץ לצפון אמריקה הוא הכניס כ-162.6 מיליון דולרים, וסך כל ההכנסות שלו מסביב לעולם נאמדות ב-1.16 מיליארד דולרים. בסופ"ש הקרוב (11 במאי) הסרט מיועד לעלות לאקרנים בסין, ולקבל דחיפה עצומה.

שני סרטים חדשים עלו בסופ"ש בהפצה בינונית, והם הקומדיות "נשוי בהפתעה" ו"ואז הגיעה טלי". ב"נשוי בהפתעה" מככבת אנה פאריס, ואולי כוח הכוכבות שלה משך לסרט סכום מכובד של 14.8 מיליון דולרים בקרב 1,623 בתי קולנוע בצפון אמריקה. מנגד, ב"ואז הגיעה טלי" מככבת שרליז ת'רון, ומאחורי הקלעים עומדים שמותיהם האהודים בעולם הקולנוע האינדי של הבמאי ג'ייסון רייטמן והתסריטאית דיאבלו קודי, ובכל זאת הסרט איכזב יחסית בקופות: הכניס רק 3.2 מיליון דולרים. היו מי שציפו שהסרט יגרוף אפילו פחות מכך, אבל קשה שלא להרגיש שהסרט היה צריך לבנות קהל מהפצה מצומצמת יותר, מאשר לצאת בגדול מראש (ואז גובר הסיכום לצאת מרוב בתי הקולנוע מיד בתום השבוע הראשון).

"נשוי בהפתעה". אווה לונגוריה פרקר, אנה פאריס.

"נשוי בהפתעה". אווה לונגוריה פרקר, אנה פאריס.

"נשוי בהפתעה" תפס את המקום השני בטבלת סוף השבוע, בעוד "ואז הגיעה טלי" תפס את השישי. בינהם, מותחן האימה "מקום שקט" הוסיף 7.6 מיליון דולרים בקרב 3,413 בתי קולנוע. בסך הכל ב-5 שבועות גרף הסרט 159.9 מיליון דולרים. אחריו הקומדיה "מרגישה פצצה" הוסיפה 4.9 מיליון דולרים בקרב 3,232 בתי קולנוע. בסך הכל ב-3 שבועות גרף הסרט 37.8 מיליון דולרים. וחותם את החמישיה העליונה סרט ההפתקאות "פרא" עם תוספת של 4.6 מיליון דולרים בקרב 3,151 בתי קולנוע. בסך הכל ב-4 שבועות גרף הסרט 84.8 מיליון דולרים.

שיוכים: שוברי קופות
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?