קופות: "מיסטר גלאס" מביס את "הילד שיהיה מלך" ו"מים שקטים"; "אקוומן" הכי גדול של DC

"מים שקטים". אן האת'וואי, מתיו מקונוהיי.

"מים שקטים". אן האת'וואי, מתיו מקונוהיי.

שתי הבכורות הרחבות "הילד שיהיה מלך" ו"מים שקטים" לא הצליחו ליצר ענין אצל הקהל בצפון אמריקה, והבכורות שלהם איכזבו למדי והשאירו את "מיסטר גלאס" בצמרת. "אקוומן" הגיע כבר ל-1.09 מיליארד דולרים והפך לסרט המכניס ביותר למותג DC מסביב לעולם, במקום "עלייתו של האביר האפל" (1.084 מיליארד).

אם כן, בסוף השבוע הוסיף "מיסטר גלאס" 19 מיליון דולרים על פי הערכות בקרב 3,844 בתי קולנוע בצפון אמריקה, ובסך הכל בשבועיים גרף 73.6 מיליון דולרים. אחריו בטבלת שוברי הקופות של סוף השבוע בצפון אמריקה ניצב "אפסייד" עם ירידה מרשימה מאד של 18.4 אחוזים בהכנסותיו מהשבוע שעבר, שהוסיפו לו 12.2 מיליון דולרים בקרב 3,377 בתי קולנוע. בסך הכל ב-3 שבועות גרף הסרט 63.1 מיליון דולרים.

במקום השלישי ניצב סרט הקומיקס "אקוומן" שהוסיף 7.4 מיליון דולרים בסוף השבוע וסך הכנסותיו ב-6 שבועות הגיע ל-316.6 מיליון דולרים. כאמור בצירוף הכנסותיו מחוץ לצפון אמריקה, הוא הפך לסרט המכניס ביותר של מותג DC, והסרט ה-25 הכי מכניס בהיסטוריה.

בפער זעום שעוד עשוי להתהפך, סרט ההרפתקאות "הילד שיהיה מלך" עלה בבכורה עם 7.3 מיליון דולרים בלבד בקרב 3,521 בתי קולנוע, על אף ביקורות חיוביות בארה"ב. אלו אינן חדשות טובות לסרט שעלה 59 מיליון דולרים. אחריו "ספיידרמן: מימד העכביש" שהוסיף 6.2 מיליון דולרים בקרב 2,383 בתי קולנוע. בסך הכל ב-7 שבועות גרף הסרט 169 מיליון דולרים.

כדי למצוא את ההפצה הרחבה החדשה הבאה, המותחן "מים שקטים", צריך לרדת עד למקום השמיני בטבלה – עם בכורה בגובה 4.8 מיליון דולרים בקרב 2,561 בתי קולנוע. על אף שהסרט נדחה שוב ושוב מה שהעיד על טיבו כנראה, יש לו שמות מושכי קהל (לכאורה) כגון מתיו מקונוהיי ואן האת'וואי.

שיוכים: שוברי קופות
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?