קופות: "ילדים טובים" טוב בצמרת; "לחלום בגדול" ו"איפה את, ברנדט" נמוכים; "ספיידרמן: רחוק מהבית" הגדול של סוני

"ילדים טובים". בריידי נון, ג'ייקוב טרמבלי, קית' ל. וויליאמס.

"ילדים טובים". בריידי נון, ג'ייקוב טרמבלי, קית' ל. וויליאמס.

סרט הקומדיה "ילדים טובים" הפתיע והתעלה על הציפיות עם הכנסות בבכורה של 21 מיליון דולרים בקרב 3,204 בתי קולנוע בצפון אמריקה, על פי הערכות. השנה עד כה היתה מלאה בחידושים ועיבודים מחדש, ו"ילדים טובים" הוא רק הסרט המקורי השלישי עד כה שהצליח לתפוס את צמרת טבלת שוברי הקופות שם.

סרט האנימציה "אנגרי בירדס 2" עלה בבכורה עם רבע מהכנסת הבכורה של קודמו, ועוד שתי בכורות בהפצה די-רחבה מצאו את עצמן מחוץ לחמישיה העליונה, ודווקא סביב העשיריה העליונה, שזה לא כל כך מחמיא באופן כללי, וגם המספרים עצמם נמוכים ומאכזבים: למקום התשיעי נכנסה הדרמה-הקומית-מוסיקלית "לחלום בגדול" עם בכורה בגובה 4.5 מיליון דולרים בקרב 2,307 בתי קולנוע. ולמקום ה-11 נכנסה הדרמה-הקומית "איפה את, ברנדט" עם בכורה בגובה 3.5 מיליון דולרים בקרב 2,404 בתי קולנוע.

הרבה לפניהם ירדה קומדית הפעולה "מהיר ועצבני: הובס ושו" במקום אחד בטבלה וב-44 אחוזים בהכנסות שהם 14.1 מיליון דולרים בקרב 3,757 בתי קולנוע. בסך הכל ב-3 שבועות גרף הסרט 133.7 מיליון דולרים. סרט אנימצית המחשב הריאליסטי "מלך האריות" הוסיף 11.9 מיליון דולרים בקרב 3,560 בתי קולנוע. בסך הכל ב-5 שבועות גרף הסרט 496.1 מיליון דולרים.

במקום הרביעי ניצב סרט האנימציה "אנגרי בירדס 2" שהכניס בבכורה 10.5 מיליון דולרים בקרב 3,869 בתי קולנוע. וחותם את החמישיה העליונה סרט האימה "סיפורים מפחידים שמספרים בחשיכה" שהוסיף 10.1 מיליון דולרים בקרב 3,135 בתי קולנוע. בסך הכל בשבועיים גרף הסרט 40.2 מיליון דולרים.

אגב, מי שלא הספיק לקרוא מוזמן לדלג לחדשות על כמות הצופים של "פרזיטים" בישראל.

ובתוך כל הכנסות סוף השבוע בצפון אמריקה, הגיע "ספיידרמן: רחוק מהבית" הגיע ל-1.109 מיליארד דולרים והפך לסרט המכניס ביותר של אולפני דיסני במקום "סקייפול" (1.108 מיליארד דולרים). 376 מיליון מהכנסותיו הגיעו מצפון אמריקה, ו-733 מיליון הגיעו משאר העולם. כדי להגדיל את הכנסותיו עוד יותר, אולפני סוני מתכננים לעשות "הנוקמים: סוף המשחק" ולהוציא אותו מחדש לאקרנים עם סצינה חדשה שלא הופיעה בגרסה המקורית. עם זאת, ספק אם הגרסה המורחבת תגיע גם לישראל.

שיוכים: שוברי קופות

[…] רחוק מהבית". בתזמון לא מקרי, זמן קצר אחרי שנודע כי "ספיידרמן: רחוק מהבית" עקף את "סקייפול" והפך ל…, נודעו החדשות על המחלוקת באשר להמשכיו, והחל להתחולל […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?