קופות: "אחוזת דאונטון" בצמרת; "אד אסטרה" ו"רמבו 5" צמודים

"אחוזת דאונטון: הסרט".

"אחוזת דאונטון: הסרט".

שלוש בכורות בהפצה רחבה הגיעו לבתי הקולנוע בצפון אמריקה, אבל ההצלחה הגדולה היא של "אחוזת דאונטון: הסרט" (ביקורת של יונתן) – והיא גם כפולה: ראשית הסרט תפס את המקום בצמרת טבלת שוברי הקופות של סוף שבוע הבכורה שלו, ושנית הוא הפך לסרט המכניס ביותר בבכורה של אולפני 'פוקוס פיצ'רס' וגם הראשון שלהם שחוצה את רף 30 מיליון הדולרים. הדרמה הקומית התקופתית שממשיכה סדרת טלויזיה מצליחה גרפה 31 מיליון דולרים בקרב 3,079 בתי קולנוע, על פי הערכות, ובכך עקפה את הסרט המכניס ביותר בבכורה של האולפנים, "הרוע שבפנים 3" (עם 22.7 מ"ד).

סרט המד"ב "אד אסטרה" בכיכובו של בראד פיט (ביקורת של יונתן) הכניס בבכורה 19.2 מיליון דולרים בקרב 3,460 בתי קולנוע. זה סכום מאכזב מאד לסרט שההערכות הן שעלה בין 80 ל-100 מיליון דולרים, ובטח ובטח כשהוא דומה בסגנון, בקהל היעד ובאבק השחקנים-כוכבים שלו ל"כוח משיכה" שגרף כמעט פי 3 ממנו בבכורה לפני שש שנים (55.8 מ"ד).

"אד אסטרה". בראד פיט.

"אד אסטרה". בראד פיט.

ההפרש מסרט הפעולה "רמבו 5: המשחק האחרון" בהערכות הוא מאד זעום ולא מן הנמנע שתוצאות האמת ישקפו היפוך במקומות בטבלה, אבל בינתים על פי ההערכות שלישי בטבלת סוף השבוע הוא "רמבו 5" עם בכורה בגובה 19 מיליון דולרים בקרב 3,618 בתי קולנוע. מצד אחד זה סכום גבוה כמעה מהכנסות הבכורה של קודמו בסדרה מלפני 11 שנים, אבל כמות בתי הקולנוע גדלה בצורה קיצונית (כאלף בתי קולנוע יותר למספר 5).

"רמבו 5: המשחק האחרון". סילבסטר סטאלון.

"רמבו 5: המשחק האחרון". סילבסטר סטאלון.

במקום הרביעי בטבלת סוף השבוע ניצב סרט מותחן האימה "זה: חלק 2" עם תוספת של 17.2 מיליון דולרים בקרב 4,156 בתי קולנוע. בסך הכל ב-3 שבועות גרף הסרט 179.2 מיליון דולרים. וחותמת את החמישיה העליונה הדרמה "נוכלות בלי חשבון" עם תוספת של 17 מיליון דולרים בקרב 3,525 בתי קולנוע. בסך הכל בשבועיים גרף הסרט 62.6 מיליון דולרים.

שיוכים: שוברי קופות
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?