"אסיה" ו"תחום אפור" יתחרו בפסטיבל טרייבקה 2020 (עדכון: "אחד בלב" של לביא, "סאבלט" של פוקס הוסרו)

"אסיה". אלונה איב, שירה האס.

"אסיה". אלונה איב, שירה האס.

ארבעה סרטים ישראלים יוקרנו בפסטיבל טרייבקה 2020 (ה-19 במספר) שבניו יורק, ארה"ב: "סאבלט" של איתן פוקס ו"אסיה" של רותי פרי-בר יתחרו בתחרות הרשמית, בעוד "אחד בלב" של טליה לביא יוקרן במסגרת 'נקודות מבט' (Viewpoints) ו"תחום אפור" של גל שגיא מ'מנשר'. עדכון 16.4: בשל משבר הקורונה, פסטיבל טרייבקה עבר למהדורה מצומצמת שתועבר דרך האינטרנט, ובעקבות כך הסרטים "סאבלט" ו"אחד בלב" הוסרו מהתוכניה.

"סאבלט" מחזיר את איתן פוקס לפסטיבל אחרי "הסיפור של יוסי" ו"בננות", והוא כתב את התסריט עם איתי סגל. העלילה מספרת על עיתונאי תיירות אמריקאי והומוסקסואל (ג'ון בנג'מין היקי, "האישה הטובה") אשר מסבלט דירה בתל אביב בתמורה לדירה שלו בניו יורק. צעיר מקומי (ניב ניסים) עוזר לו לקבל פרספקטיבה על מערכת היחסים הותיקה שהוא נמצא בה. עוד מופיעים בסרט ליהי קורנובסקימיקי קםעומרי לוקאס ותמיר גינזבורג.

"אסיה" הוא סרט הביכורים באורך מלא של רותי פרי-בר, אשר סרט הגמר שלה בבית הספר סם שפיגל "שיחות אחרונות" זכה במספר פרסים והוביל לפיתוח של "אסיה" בחממת הרזידנטס של פסטיבל קאן. העלילה מספרת על עולה ותיקה מרוסיה (אלונה איב) שצריכה לקחת אחריות על בתה בת ה-17 (שירה האס) כשמצבה הנפשי של האחרונה מידרדר. עוד מופיעים תמיר מולא וגרא סנדלר.

"אחד בלב" מספר על חתן וכלה (רן דנקר ואביגיל הררי) שהרגע התחתנו ומתחילים לריב, כך שליל הכלולות הרומנטי שלהם הופך למסע סהרורי ברחבי העיר שמפגיש את בני הזוג עם אהבות קודמות, לבטים מודחקים וחיי הרווקות שהותירו מאחוריהם. עוד מופיעים אורלי זילברשץאלישע בנאי ומאיר סוויסה.

"תחום אפור", שהוקרן בפסטיבל חיפה אשתקד, מספר על צעירה (רחל ירון) הנתקלת ברחוב בגבר הנוגע בה בניגוד לרצונה (אודי פרסי), ואז מתחילה ללכת אחריו.

פסטיבל טרייבקה יתקיים השנה בין ה-15 ל-26 באפריל.

"סאבלט". ג'ון בנג'מין היקי.

"סאבלט". ג'ון בנג'מין היקי.

[…] גם בישראל ב-26 במרץ. זמן קצר אחר כך צפויה האס להגיע אל פסטיבל טרייבקה לחשיפת הסרט "אסיה" בכיכובה (אם לא יבוטל בעקבות בהלת […]

[…] יורק, ארה"ב, בוטל: היה אמור להתקיים בין ה-15 ל-26 באפריל עם הקרנות הסרטים הישראלים "סאבלט" של איתן פוקס, "אסיה" של רותי פרי-בר, […]

[…] מצטלמת בימים אלה לסדרה "בוגד", ולביא מסתובבת בפסטיבלים עם סרטה "אחד […]

[…] 2020, אבל כמובן שסגירתם מנעה את הפצתו; והיה אמור להיות מוקרן בפסטיבל טרייבקה אבל הקורונה שינתה את הפסטיבל למהדורה אינטרנטית והוא […]

[…] ההפקה על שמו. לביא צילמה את הסדרה בין שהיא מסתובבת בפסטיבלים עם סרטה "אחד […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?