"טיילר רייק: חילוץ" עשוי לשבור את שיא בכורת הסרט בנטפליקס; כריס המסוורת' מודה בסרטון

"טיילר רייק: חילוץ". כריס המסוורת'.

"טיילר רייק: חילוץ". כריס המסוורת'.

סרט הפעולה "טיילר רייק: חילוץ" עשוי לשבור את שיא הצפיות לסרט בארבעת השבועות הראשונים שלו בנטפליקס, כך על פי הודעה שפרסמה חברת הסטרימינג. על פי נתוני הצפיה בסרט עד כה (שעלה עולמית ב-24 באפריל), מעריכים בנטפליקס כי הסרט יגיע ל-90 מיליון בתי אב שיקדישו לו לפחות שתי דקות, בתוך חלון הזמן של ארבעה שבועות (המדד הסטנדרטי של נטפליקס להצלחת תוכן שלה החל מינואר האחרון, אותו היא גם מפרסמת לבורסה).

ככל הידוע מפרסומיה של נטפליקס לבורסה, מחזיק השיא עד כה הוא "הצדק של ספנסר" עם 85 מיליון צפיות של לפחות שתי דקות בתוך ארבעה שבועות, ואחריו "מחתרת השישה" עם 83 מיליון. אין ספק שאקשן שובר שיאי צפיות בנטפליקס. בגזרת הסדרות, "המכשף" הגיעה ל-76 מיליון צופים של שתי דקות לפחות בתוך ארבעה שבועות, "חיות רעות" ("טייגר קינג") הגיעה ל-64 מיליון, והעונה השלישית של "אוזארק" (אשר עלתה ב-27 במרץ, ויש לה בסיס צופים נאמן בהיותה עונה שלישית) צפויה היתה למשוך רק 29 מיליון בתי אב שיקדישו לה לפחות שתי דקות מתוך כל העונה (לא פורסמו נתוני הצפיה בפועל).

"טיילר רייק: חילוץ" הוא סוג של איחוד חברים מאחורי הקלעים של "הנוקמים 4: סוף המשחק": ביים אותו מתאם הפעלולים של הסרט סאם הארגרייב, כתב אותו ג'ו רוסו וגם הפיק אותו יחד עם אחיו אנתוני (שכתבו וביימו את סרט הנוקמים), ומככב בו ת'ור אל הרעם כריס המסוורת', בתור שכיר חרב שנשכר להציל ילד חטוף בהודו, אבל משימת החילוץ הולכת ומסתבכת.

המסוורת' מודה לצופים על הצלחת הסרט:

 

View this post on Instagram

 

🙏🙏🙏 EXTRACTION @thesamhargrave @therussobrothers @netflix @netflixfilm

A post shared by Chris Hemsworth (@chrishemsworth) on

נטפליקס בהודעתם על ההצלחה הצפויה לסרט:

[…] לנסות, ונראה מה תהיה התוצאה של הסרט הזה – שיגיע אחרי ההצלחה של "טיילר רייק: […]

[…] לצפיה. בראש הרשימה עומד "טיילר רייק: חילוץ" עם 99 מיליון צפיות, שזה אפילו יותר ממה שהחברה עצמה ציפתה לו. אחריו המותחן "קופסת הציפורים", ולכן ברור מדוע […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?