רשמי: טייקה ווייטיטי יביים סרט "מלחמת הכוכבים"

"תור 3: ראגנארוק". כריס המסוורת', טייקה ווייטיטי.

"תור 3: ראגנארוק". כריס המסוורת', טייקה ווייטיטי.

בהמשך למגעים שפרסמתי בינואר, הוכרז כעת רשמית כי הצדדים הגיעו להסכמות והקולנוען המועמד לפרס האוסקר טייקה ווייטיטי ("ג'וג'ו ראביט", "תור 3: ראגנארוק") יביים סרט "מלחמת הכוכבים" שיעלה על המסך הגדול. ווייטיטי יכתוב את התסריט ביחד עם קריסטי ווילסון-קיירנס ("1917"). תהיה זו הפעם השניה של ווייטיטי עם היקום של "מלחמת הכוכבים" אחרי שביים את פרק סיום העונה הראשונה של "המנדלוריאן" עבור 'דיסני פלוס', ואף דיבב את דמות הדרויד איי-ג'י-11. הסדרה הזו נחשבת ללהיט בשירות הסטרימינג, וחודשה לשתי עונות נוספות.

עד שיבוא היום שיחליטו אחרת, הסאגה של סקייווקר הסתיימה לאחרונה עם "מלחמת הכוכבים: פרק 9 – עלייתו של סקייווקר", והיקום של מלחמת הכוכבים הולך ומתרחב סביבה מבלי לגעת בה ישירות. מלבד העונות הבאות של "המנדלוריאן", מתוכננת סדרה בכיכובו של יואן מקגרגור על הדמות אובי-וואן קנובי; סדרה על קסיאן אנדור לפני אירועי "רוג אחת"; טרילוגיה שיוביל ריאן ג'ונסון ("מלחמת הכוכבים: פרק 8 – אחרוני הג'דיי"); והיתה מתוכננת טרילוגיה מאת הצמד דיויד בניוף ודי-בי וייס מ"משחקי הכס" שבסופו של דבר לא תצא לפועל.

אין בינתים תאריך יעד לסרט של ווייטיטי, או פרטים על הרעיון הבסיסי של התסריט. לווייטיטי יש בקנה את הסרט "הגול הבא ינצח" (ש.ל.ר, Next Goal Wins) שנמצא בשלבי פוסט פרודקשן, אחריו את בימוי "תור 4" שעתיד לעלות לאקרנים בנובמבר 2021, ואולי מתישהו הוא גם אמור לשלב סרט אנימציה על פי "פלאש גורדון".

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?