פסטיבל הקולנוע ירושלים 2020 הכריז על תאריך ועל התוכנית האמנותית בפסטיבל המקוון We Are One

"לאבד את אליס". איילת זורר.

"לאבד את אליס". איילת זורר.

פסטיבל הקולנוע הבינלאומי ירושלים 2020 (ה-37 במספר) הכריז כי בעקבות משבר מחלת הקורונה, הוא יתקיים בתאריכים 20 עד 30 באוגוסט (במקום יולי בדרך כלל). הפסטיבל צפוי לשוב למתכונת יחסית רגילה (מעבר להגבלות של משרד הבריאות של הושבה באולמות וכדומה), עם הקרנות סרטים בבכורה ישראלית, אירועים, וכמובן התחרות היוקרתית עם הפרסים שנאמדים בכמיליון ש"ח. "אין ספק שכולנו כבר משתוקקים לצאת לעולם שמחוץ לבית," קבעה מנכ"ל סינמטק ירושלים והפסטיבל ד"ר נועה רגב, "ולחזור גם לקולנוע ולחיי התרבות, שהם חלק מהותי ובלתי נפרד משגרת חיינו. ההחלטה לקיים את הפסטיבל בנסיבות המיוחדות של השנה הזאת נובעת מתוך מחויבות עמוקה לקהל שלנו, ליוצרי הקולנוע וליצירותיהם החדשות שטרם הגיעו למסך."

באותה הזדמנות, סיפקו בפסטיבל ירושלים הצצה לתוכנית האמנותית שהם אצרו עבור הפסטיבל המקוון והחינמי We Are One בשיתוף יוטיוב. במסגרת זו, יוקרן הפרק הראשון מסדרת המתח הישראלית "לאבד את אליס" של סיגל אבין ובכיכובן של איילת זורר וליהי קורנובסקי אשר עתידה לעלות ב-HOT במהלך חודש יוני; יוקרן הסרט שהשיב את הקהל הישראלי לבתי הקולנוע "חתונה מאוחרת" של דובר קוסאשווילי עם ליאור אשכנזי ורונית אלקבץ; יוקרן תיעוד של מופע המחול האפל "Love Chapter 2" מאת שרון אייל וגיא בכר; ותתקיים כיתת אמן עם נדב לפיד בהנחיית רומי אבולעפיה, כולל שיחות על יצירת סרטים עבור ענקיות הסטרימינג, סרטו החדש בעריכה, ועתיד עולם הקולנוע ביום שאחרי הקורונה. בקרוב תפורסם התוכניה המלאה של הפסטיבל, ובתוכה הסרטים העלילתיים החדשים שיוקרנו בה.

"חתונה מאוחרת". ליאור אשכנזי, רונית אלקבץ.

"חתונה מאוחרת". ליאור אשכנזי, רונית אלקבץ.

[…] מדיה'. היא שודרה ב-HOT והספיקה גם להציע מספר פרקים במסגרת הבחירה של פסטיבל ירושלים עבור הפסטיבל החינמי באינטרנט …, ולהתחרות בתחרות הרשמית של פסטיבל הסדרות 'קאן סיריז' […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?