"ליגת הצדק", הגרסה של זאק סניידר – טיזר טריילר: לחזות בנבל דארקסייד

"ליגת הצדק".

"ליגת הצדק".

הגרסה של זאק סניידר ל"ליגת הצדק" (The Snyder Cut) התחדשה בטיזר טריילר רשמי ראשון, לקראת הכנס האינטרנטי די-סי-פאן-דום (DC FanDome) שיתקיים ב-22 באוגוסט, והוא למעשה התחליף של מותג הקומיקס די-סי לכנס הקומיקס החשוב בעולם 'קומיק-קון סן דייגו' אשר בוטל בגלל הקורונה.

אזכיר את האירועים הקודמים: זאק סניידר יצא לביים את "ליגת הצדק" אחרי שסיים את "באטמן נגד סופרמן", אבל לפני שהסרט הזה הגיע לבתי הקולנוע וספג הרבה אש מהמבקרים ומהצופים על האוירה הקודרת שלו. כשסניידר הציג כל מיני גרסאות מוקדמות של "ליגת הצדק" לראשי האולפנים – אחת מהן היתה של סרט באורך 4 שעות שסניידר התכוון להפיץ בשני חלקים לבתי הקולנוע – האולפנים היו לא מרוצים. לבסוף סניידר נאלץ לפרוש מסיום הסרט, והאולפנים הביאו את ג'וס ווידון (שני סרטי "הנוקמים" הראשונים) כדי שיקליל את האוירה הכבדה עם צילומים חוזרים ועריכה אחרת, וזו הגרסה שהגיעה לבתי הקולנוע (מבלי שווידון לקח קרדיט רשמי על הבימוי). "ליגת הצדק" נכשל בקופות (הכניס פחות מקודמו "באטמן נגד סופרמן"), ומחאת אינטרנט התפשטה בבקשה לשחרר גרסה עם החזון המלא של סניידר.

כבר לפני כמה שבועות, סניידר אישר שהנבל הראשי שלו בסרט היה אמור להיות דארקסייד (Darkseid) באמצעות תמונה בטוויטר (מופיעה לנוחותכם גם בכתבה זו, בהמשך) והשחקן ריי פורטר אישר שהוא אפילו הקליט את הדיבוב של הדמות הממוחשבת (CGI). הדמות הזו לא נכנסה לגרסה הסופית של ווידון (שהגיעה לבתי הקולנוע), והחדשות על החלפת הנבל הראשי היו משמחות למעריצים (וגם לי), כי הנבל שכן הופיע בסרט, סטפנוולף (Steppenwolf) היה די אידיוטי וקטן על מיטב הגיבורים של כדור הארץ מלכתחילה. הבחירה בו לגרסה הסופית היתה די מגוחכת ואחת הבעיות המרכזיות של הסרט (שבפועל לא היה כל כך נורא, אבל גם לא מענין במיוחד).

כעת, סניידר פרסם טיזר טריילר כאמור, בו אנו רואים את וונדר וומן-גל גדות מביטה בציור עתיק של הנבל הגדול דארקסייד, והשיא של הטיזר הוא הקרב שכן הופיע בגרסה של בתי הקולנוע רק שמי שמוביל אותו הוא דארקסייד. זהו שינוי דרמתי בעלילה של הסרט, ומענין יהיה לראות את ההשפעה שלו. נקוה שאנחנו לא מקבלים את אותו תוכן חלש, עם תחליפים סתמיים שרק יאריכו את הסרט בעוד עשרות דקות של אקספוזיציות וקטעי קישור.

הגרסה של סניידר צפויה לנחות בשירות הסטרימינג HBO Max במהלך 2021, ונקוה שגם אצלנו בשירותי ה-VOD השונים.

צפו בטיזר טריילר:

התמונה של דארקסייד (שהיא השיא של הטיזר) אשר סניידר פרסם לפני כמה שבועות:

הוידוי של ריי פורטר, שהוא המדבב של דארקסייד:

[…] כמעט 3 דקות של שחור לבן (ורואים בו הרבה יותר מאשר בטיזר מלפני כמה חודשים). לבמאי יש כנראה חיבה מיוחדת לשיר "הללויה" של […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?