גרסת סניידר ל"ליגת הצדק" תהיה מיני-סדרה בארבעה חלקים בני שעה; עדכון: סרט של 4 שעות

"ליגת הצדק: גרסת זאק סניידר".

"ליגת הצדק: גרסת זאק סניידר".

"ליגת הצדק: גרסת זאק סניידר" (The Snyder Cut) תהיה מיני-סדרה בארבעה חלקים בני שעה כל אחד, כך אישר הלילה (בין שבת לראשון) הבמאי בכנס 'די-סי פאנדום' (DC Fandome). עדכון: הבמאי שינה את דעתו ויוציא את גרסתו כסרט באורך רצוף של 4 שעות.

זה קצת מפתיע שיש לסניידר מספיק חומרי גלם מצולמים בשביל להעמיד ארבע שעות מסך, מסרט שהיה אמור להגיע לקולנוע. ברם במסגרת השמועות שרצו סביב הסרט, כבר שמעתי גם על שמועה שטענה שסניידר הציג בפני קברניטי אולפני האחים וורנר מספר גרסאות מוקדמות שארכו שעות, וגרמו להם לחשוש מאד עד כדי כך שהם פיטרו את סניידר אך הדבר הושתק עד שהטרגדיה האישית שחווה גרמה לספין ופרסמה את עזיבתו. אין שום אסמכתא לשמועות הללו מעבר לנסיבתיות של אורך חומרי הגלם, כמובן. וגם העובדה שבן אפלק סירב בעבר לעטות שוב את גלימת איש העטלף, מה שמבטל את האפשרות לצילומי השלמה איתו, לא אומרת שאי אפשר להראות עוד זמן מסך בדמויות ממוחשבות, כמו הנבלים של הסרט.

ובאמת, הן הנבל סטפנוולף שהופיע בגרסה הקולנועית של "ליגת הצדק" והן הנבל דארקסייד שנחתך החוצה ממנה וכן יופיע בגרסת המיני-סדרה, עברו מתיחת פנים רצינית ומופיעים בטריילר שליווה את הפרסום של סניידר בכנס. אורכו של הטריילר כמעט 3 דקות של שחור לבן (ורואים בו הרבה יותר מאשר בטיזר מלפני כמה חודשים). לבמאי יש כנראה חיבה מיוחדת לשיר "הללויה" של לאונרד כהן, והוא השתמש בו גם בצורה מגוחכת להפליא בעיבוד הקולנועי שלו ל"השומרים", בסצינת אהבה לא-פחות-ולא-יותר. ממש לא ברור למה הוא השתמש בו גם בטריילר של "ליגת הצדק" שלו (מלבד הרצון להתלהב מהעובדה שנתנו לו הזדמנות להוציא לפועל את החזון שלו).

"ליגת הצדק: גרסת זאק סניידר" תעלה בשירות הסטרימינג HBO Max מתישהו בשנת 2021.

צפו בטריילר:

שיוכים: חדשות סרטים

[…] אל חזונו של הבמאי זאק סניידר. גרסתו הבלעדית של סניידר תתתפרש על פני 4 שעות אשר יעלו לשידור בארה"ב בשירות הסטרימינג HBO Max, במקום […]

[…] הסרט בן 4 השעות הוא עיבוד מחודש ל"ליגת הצדק" מ-2017, שיצר זאק סניידר, […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?