הסדרה הישראלית "בשבילה גיבורים עפים" הוזמנה לעיבוד אמריקאי מלא עבור אפל

"בשבילה גיבורים עפים". מיכאל אלוני, משה אשכנזי, תומר קפון, נדב נייטס.

"בשבילה גיבורים עפים". מיכאל אלוני, משה אשכנזי, תומר קפון, נדב נייטס. צילום: ניתאי נצר.

סדרת הדרמה הישראלית "בשבילה גיבורים עפים" הוזמנה לעיבוד אמריקאי-הוליוודי (רימייק) מלא (straight to series) עבור 'אפל טי וי פלוס'. את העיבוד בן עשרת הפרקים שיקרא "אקו 3" (Echo 3) יריץ מארק בול ("מטען הכאב") והוא גם יכתוב את התסריט ויפיק, לצידן של אפל ושל קשת, דרך שלוחת ההפקות בחו"ל שלה, Keshet Studios.

את הסדרה הישראלית יצר עמרי גבעון בהשראת הרומן באותו השם מאת אמיר גוטפרוינד, וכיכבו בה תומר קפוןנדב נייטסמיכאל אלונימשה אשכנזי ונינט טייב. הגרסה האמריקאית משנה מעט את המקור, ולמשל התפקיד של טייב הופך למדענית צעירה, מבריקה בעבודתה אך גם העוגן הרגשי של המשפחה האמריקאית שלה, שנעלמת איפשהו על הגבול של קולומביה-ונצואלה. אחיה ובעלה – שני יוצאי יחידות צבאיות מיוחדות עם עבר מתוסבך – מחליטים לצאת לשם בניסיון לאתר אותה בעצמם.

קרני זיו, מנהלת מחלקת הדרמה בקשת, מסרה בתגובה: "בימים בהם שוק התוכן הישראלי מתמודד עם אתגרים וקשיים, זוהי בשורה אופטימית ומשמחת במיוחד. תוכן ישראלי מקורי הוא הנכס הכי גדול שלנו, לצופים שלנו – בארץ ובעולם, ולתעשית התוכן כולה."

זוהי מכירה שניה של סדרה מבית קשת לענקית אפל, אחרי "כפולים" לפני ממש שנה, שכבר לוהקה לזו אומה תורמן בתפקיד הראשי. זוהי גם סדרה שניה שבה כיכב תומר קפון ונמכרת לעיבוד הוליוודי, אחרי "תאג"ד". את העיבוד של "בשבילה גיבורים עפים" יפיקו מטעם קשת סטודיוז, עמרי גבעון, איתן מנסורי, יונתן דואק, אבי ניר, אלון שטרוזמן וקרני זיו.

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?