"בטיפול" הישראלית תשוב לסיבוב שני ב-HBO

"בטיפול HBO". אירפאן חאן, גבריאל ביירן.

"בטיפול HBO". אירפאן חאן, גבריאל ביירן.

"בטיפול", שהיתה סדרת הדרמה הישראלית הראשונה שנמכרה לעיבוד אמריקאי "בטיפול HBO" המצליחה אשר נמשכה שלוש עונות ומעל 100 פרקים, נמצאת בתהליכים לאתחול (ריבוט), שוב ב-HBO. הפורמט של הסדרה מאפשר ריחוק חברתי מובנה בעלילה, ולכן קוסם לקברניטי HBO כמשהו שאפשר לצלם בימות מחלת הקורונה.

העלילה של "בטיפול", הן בארץ והן בחו"ל, היא של פסיכולוג אשר מנהל שיחות עם המטופלים שלו וגם עובר טיפול בעצמו. המטפל יושב בכורסה שלו ומדובב את המטופל, אשר יושב מנגד על הספה. בגרסה הישראלית גילם את המטפל אסי דיין המהולל, ובגרסה האמריקאית גילם אותו גבריאל ביירן ("החשוד המיידי"). התארחו בגרסה של HBO השחקנים דברה ווינגר, אירפאן חאן, דיין די'האן, מליסה ג'ורג' ודיאן ווייסט.

"בטיפול" היתה כאמור הסדרה הדרמתית הישראלית הראשונה שנמכרה לעיבוד בארה"ב (בז'אנר הריאליטי היה יצוא דוגמת "אורי גלר מחפש את היורש" שאמנם נמכר אחרי "בטיפול" אבל שודר לפניה), וחוץ מהוליווד עשו לה עיבודים מקומיים גם באיטליה ובברזיל למשל. היוצר שלה, חגי לוי, המשיך ליצור פורמטים נוספים שהגיעו לחו"ל, הידוע שבהם הוא כנראה "הרומן". אשתקד היה יוצר שותף בקו-פרודוקציה המדוברת ומעוררת המחלוקת של HBO עם קשת הישראלית, "הנערים".

[…] ("גברת אמריקה", "כתום זה השחור החדש"), תככב בחידוש של HBO לסדרת הדרמה "בטיפול" שרצה במשך 3 עונות עד 2010 […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?