ריי פישר מ"ליגת הצדק" טוען ליחס מתעלל ולא מקצועי מצד הבמאי ג'וס ווידון

"ליגת הצדק". ריי פישר.

"ליגת הצדק". ריי פישר.

על רקע המחאות 'חיי שחורים חשובים' (Black Lives Matter) סביב מותו בחנק של ג'ורג' פלויד בידי שוטר בארה"ב, השחקן ריי פישר שגילם את סייבורג ב"ליגת הצדק" הכריז בטוויטר כי הבמאי-המחליף בסרט ג'וס ווידון התנהג על סט הצילומים בצורה לא ראויה: "היחס של ג'וס ווידון אל הצוות והשחקנים של 'ליגת הצדק' היה גועלי, מתעלל, לא מקצועי, ולגמרי לא מקובל. איפשרו לו זאת, בדרכים רבות, ג'וף ג'ונס וג'ון ברג." שני המוזכרים בהמשך הם המפיקים האחראים של הסרט (p.g.a).

הפרטים של היחס מצד ווידון שאליו מתיחס פישר אינם ברורים, וגם לא קיבלו אישור מאף חבר אחר בצוות. הטענות של פישר לא קיבלו תגובות רשמיות מאת ווידון או מאת אולפני האחים וורנר שהפיקו את הסרט.

ווידון החליף את זאק סניידר בתפקיד במאי הסרט, לאחר שזה שכל את בתו ובעקבות כך פרש מהפרויקט. ווידון יצא לסבב צילומים מחדש והשיל מהסרט חלקים משמעותיים, כפי שנטען באחרונה כאשר סניידר קיבל אור ירוק לסיים גרסה חדשה משלו. בכל זאת הסרט לא נחל הצלחה רבה, והכניס 657.9 מיליון דולרים מסביב לעולם, שזה פחות כסף אפילו מקודמו, "באטמן נגד סופרמן" (873.6 מ"ד), ולא פער משמעותי מספיק מעלות ההפקה שנאמדת בכ-300 מיליון דולרים.

הפרסום של פישר בטוויטר:

עדכון 1.8: פישר פרסם טקסט נוסף בנושא, בטוויטר: "אני לגמרי מבין את הסיכונים האישיים והמקצועיים שיש לכך שאני יוצא בפומבי נגד ההתנהגות הנוראית של ג'וס ווידון ושל מי שהתירו לו – ג'וף ג'ונס וג'ון ברג. אני לא אשקוט. זהו 'בלאגן טוב, בלאגן הכרחי.'"

שיוכים: חדשות סרטים
תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?