"צעקה 5": קורטני קוקס תשוב לתפקיד כתבת החדשות גייל וות'רס

"צעקה". קורטני קוקס.

"צעקה". קורטני קוקס.

קורטני קוקס תשוב לגלם את כתבת החדשות גייל וות'רס בסרט האימה "צעקה 5" אשר מתויג בתור אתחול (ריבוט) לסדרת הסרטים המצליחה. היא מצטרפת לדיויד ארקט שישוב לתפקיד השריף דיואי ריילי. בינתים לא ידוע על כוכבים נוספים מארבעת הסרטים הקודמים שישובו להופיע בסרט, כולל נב קמפבל כמובן.

הסרט הבא בסדרת "צעקה", שינסה להשיק מחדש את הסדרה, יבוים בידי מאט בטינלי-אולפין וטיילר ג'ילט על פי תסריט של שותפם מ"מי שעומד מאחורי" גאי בוסיק, ושל ג'יימס ונדרבילט ("תעלומת רצח", "ספיידרמן המופלא"). זהו הסרט הראשון בסדרה בת ארבעת החלקים שלא תבוים בידי ווס קרייבן המנוח. התסריטאי של הסרטים הראשון-השני-והרביעי קווין וויליאמסון יצטרף לצוות בתור מפיק בפועל.

העלילה של "צעקה 5" בינתים נשמרת בסוד, וגם טרם הושלם סבב הליהוק. הסרט צפוי להצטלם בצפון קרוליינה, בהתאם להגבלות מחלת הקורונה, עם כוונה לעלות לאקרנים כבר במהלך 2021. ארבעת סרטי "צעקה" (הראשון יצא ב-1996) גרפו ביחד מעל 600 מיליון דולרים מסביב לעולם.

קוקס אישרה את דבר ליהוקה בפוסט באינסטגרם, עם צילום המסיכה המפורסמת מסדרת הסרטים והכיתוב: "אני לא יכולה לחכות לראות שוב את הפנים הללו."

 

View this post on Instagram

 

@screammovies @spyglassmediagr @paramountpics

A post shared by Courteney Cox (@courteneycoxofficial) on

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?