נבחרה במאית לסרט ההמשך "קפטן מארוול 2"

"קפטן מארוול". ברי לארסון.

"קפטן מארוול". ברי לארסון.

הבמאית השחורה ניה ד'קוסטה תביים את סרט ההמשך "קפטן מארוול 2" של חברת מארוול, גם הוא יהיה בכיכובה של ברי לארסון. תהיה זו עבודת הבימוי העלילתית השלישית של ד'קוסטה, אחרי מותחן הפשע העצמאי "ליטל וודס" בכיכובן של טסה תומפסון ("תור: רגנארוק") ולילי ג'יימס שהוקרן בפסטיבל חיפה, ועיבוד מחודש לסרט האימה "קנדימן" שצפוי לאקרנים בארה"ב באמצע אוקטובר, ולפי דיווחים היא נבחרה לו אישית בידי ג'ורדן פיל ("תברח").

"קפטן מארוול" הראשון סיפר על בת האנוש קרול דנוורס (לארסון) ששרדה התרסקות מטוס אשר העניק לה כוחות על טבעיים, מהגדולים שנראו ביקום הקולנועי של מארוול. היא נקלעת למלחמה בין שני גזעים של חייזרים, הקרי והסקרול משני-הצורה, והיא צריכה להבחין מעבר למה שנראה לעין. הסרט עלה לאקרנים במרץ 2013 וגרף 1.12 מיליארד דולרים מסביב לעולם.

סרט ההמשך "קפטן מארוול 2" מיועד לעלות לאקרנים ב-8 ביולי 2022, אך עוד אין תאריך לתחילת הצילומים. גם עוד אין מידע על התקציב, אבל הוא צפוי להיות גדול מאד, ועשוי לעקוף את התקציב בן 115 מיליון הדולרים של "קמט בזמן", כרגע מחזיק השיא לתקציב סרט שביימה במאית שחורה, היא אווה דוברניי. בקרב סרטי הקומיקס שתביימנה נשים, ד'קוסטה מצטרפת לקלואי זאו ("הנצחיים") ולקאת'י יאן ("ציפורי הטרף: והארלי קווין המהממת").

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?