"ראיה והדרקון האחרון" מחליף במאים וכוכבת: שחקנית "מלחמת הכוכבים", קלי מארי טראן

"מלחמת הכוכבים: פרק 9 - עלייתו של סקייווקר". קלי מארי טראן.

קלי מארי טראן מתוך "מלחמת הכוכבים: פרק 9 – עלייתו של סקייווקר".

סרט האנימציה "ראיה והדרקון האחרון" של דיסני מחליף את הבמאים, התסריטאית והכוכבת הראשית: שחקנית "מלחמת הכוכבים: פרק 9 – עלייתו של סקייווקר", קלי מארי טראן, תגלם את התפקיד הראשי של ראיה במקומה של קייסי סטיל; הבמאים פול בריגס ודין וולינגס הוחלפו בידי הבמאים דון הול ("שישה גיבורים", "פו הדוב") וקרלוס לופז אסטרדה ("בליינספוטינג", פרקים של "לגיון"); והתסריטאי קווי נגויין ישכתב את התסריט מאת אדל לים ("עשיר בהפתעה").

השינוי העמוק מגיע בהפתעה, כשהסרט היה עתיד לעלות לאקרנים בנובמבר הקרוב (כעת נדחה למרץ 2021), ופרטיו נשמרו די בסוד מאז עלתה בדיוק לפני שנה קייסי סטיל על הבמה של כנס D23 מבית דיסני, והציגה את הדמות ראיה. אגב, מי שהיתה לצידה של סטיל על הבמה היא השחקנית אקוופינה, שנשארת בסרט.

קשה לדעת כמה מהסרט הולך להשתנות, היות וחלון הזמן למקצה השיפורים לא גדול. גם הקשרים בין האולפנים לבין הבמאים והתסריטאית נשמרים, כך שלא נראה שהיו פה חילוקי דעות תהומיים ונדרשת עבודה עצומה: וולינגס עבר לביים פרויקטים אחרים בדיסני, בעוד בריגס נשאר ב"ראיה" בתפקיד במאי משנה. כמו כן, הקרדיט על התסריט ללים נשאר ולא משנה תואר (כמו מעבר לתואר 'טיוטה' או 'תסריט מקורי').

"ראיה והדרקון האחרון".

"ראיה והדרקון האחרון".

"ראיה והדרקון האחרון".

"ראיה והדרקון האחרון".

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?