הופסקו צילומי "הבאטמן" בעקבות בדיקת קורונה חיובית לרוברט פטינסון

"באטמן: איש העטלף (ש.ל.ר)".

רוברט פטינסון במה שהספיקו לצלם במרץ, מתוך "הבאטמן: איש העטלף".

צילומי סרט הקומיקס "הבאטמן: איש העטלף" (ש.ל.ר, The Batman) של מאט ריבס בבריטניה הופסקו בעקבות בדיקת קורונה חיובית ללא-אחר מאשר כוכב הסרט, רוברט פטינסון, כך על פי דיווח של ואניטי פייר. הצילומים התקיימו באולפני 'ליבסדן' שבבעלות האחים וורנר ונמצאים מחוץ ללונדון. המצלמות הספיקו לצלם ימים אחדים בלבד, בטרם הופסקו זו הפעם השניה בעקבות מחלת הקורונה. הפעם הראשונה היתה באמצע במרץ, כשהוליווד החלה להתמודד עם השלכות התפשטות המחלה בארה"ב ובעולם. ריבס אמר דאז כי הושלמו רק רבע מתוכניות הצילום לסרט.

לפני שבועות אחדים אולפני האחים וורנר הוציאו טיזר טריילר המבוסס על החומרים שכבר צולמו, ועוררו התלהבות מהאסתטיקה האפלה של הסרט. מלבד פטינסון בתור איש העטלף, מיועדים להופיע בסרט זואי קרביץ בתור 'אשת החתול' סלינה קייל, פול דנו בתור 'איש החידה' אדוארד נשטון, ג'פרי רייט בתור ג'יימס גורדון, קולין פארל בתור 'הפינגווין' אוזוולד קובלפוט, ג'ון טורטורו בתור קרמיין פאלקון, פיטר סארסגארד בתור התובע המחוזי של גותהם גיל קולסון, ואנדי סרקיס בתור אלפרד.

נכון לעכשיו, ואחרי שכבר נדחה בעקבות הפסקת הצילומים הקודמת, "הבאטמן" צפוי לעלות לאקרנים ב-1 באוקטובר 2021 בארה"ב (ואצלנו כנראה במקביל), אבל אם הקפאת הצילומים הנוספת תיארך משך רב, התוכנית הזו עוד צפויה לזוז. זמן הבידוד בבריטניה עומד על 10 ימים, אבל ההפקה היא אמריקאית אז פטינסון עשוי להידרש לבידוד של 14 ימים. בימים אלה השחקן מופיע על המסך הגדול במדינות נבחרות עם "טנט" של כריסטופר נולן, במאי טרילוגית באטמן המיתולוגית "האביר האפל" שגרפה 1.187 מיליארד דולרים בצפון אמריקה ו-2.441 מיליארד דולרים מסביב לעולם.

שיוכים: חדשות סרטים

[…] אחרי שהופסקו, צילומי הסרט "הבאטמן: איש העטלף" (ש.ל.ר, The Batman) […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?