המפיקה והאוצרת נעמי מיכאלי מונתה למנכ"לית האקדמיה הישראלית לקולנוע

המפיקה והאוצרת נעמי מיכאלי מונתה למנכ"לית האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלויזיה והחלה בתפקידה בימים האחרונים, כך הוכרז בדף הפייסבוק של האקדמיה. היא החליפה את הבמאית דנה בלנקשטיין-כהן, שפרשה בתום 3.5 שנים ועברה לניהול ביה"ס לקולנוע סם שפיגל לפני כחודש.

מיכאלי היא בוגרת תואר שני במדעי המדינה והחברה באוניברסיטת בן-גוריון, ותואר ראשון בקולנוע וטלויזיה באוניברסיטת תל אביב. בארבע השנים האחרונות היתה המפיקה הראשית של האקדמיה, האמונה בין היתר על הפקת תחרויות הקולנוע והטלויזיה. כמו כן ניהלה בעבר פרויקטים באמנות ובתרבות של המועצה הבריטית בישראל. היא נבחרה לתפקיד מנכ"לית האקדמיה בידי ועדת איתור שמונתה בידי הועד המנהל של האקדמיה.

מיכאלי מסרה: "אני גאה על ההזדמנות המרגשת שנפלה בחלקי להוביל את האקדמיה בתקופה זו. האקדמיה היא גוף מרכזי בעולם התרבות בישראל, וניצבת בפני אתגרים ושינויים רבים, ועימם הזדמנויות מגוונות להתפתחות. ברצוני להמשיך ולקדם את היצירה הישראלית ולחשוף אותה בפני קהל רחב ומגוון, כפי שנעשה עד כה בתחרות אופיר ובתחרות הטלוויזיה, בפרויקט 'מובילים קולנוע' המביא סרטים ויוצריהם לקצוות הארץ, וביוזמות נוספות לקידום היצירה בזירה הארצית והבינלאומית."

[…] מיכאלי פורשת אחרי כעשרה חודשים בלבד בתפקיד. מיכאלי נכנסה לתפקיד בשלהי נובמבר 2019, שבועות בודדים אחרי שפרש מוש דנון מתפקיד יו"ר […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?