צילומי העונה השלישית של "להיות איתה" עוברים לדצמבר 2020

"להיות איתה". עופר חיון, נאוה מדינה, רותם סלע, אביב אלוש.

"להיות איתה". עופר חיון, נאוה מדינה, רותם סלע, אביב אלוש. צילום באדיבות קשת.

העונה השלישית של סדרת הלהיט הרומנטית-ישראלית "להיות איתה" מאת אסי עזר מעדכנת תאריכי צילומים לדצמבר 2020, על פי מקו. עזר הכריז על האור הירוק שקיבלו הצילומים באינסטגרם עם הכיתוב "החסידה הגיעה- והביאה איתה עונה שלישית ללהיות איתה (לא, רותם לא בהריון) התסריטים מוכנים, הצילומים בקרוב, וההתרגשות בשמים." הוא גם תייג את צמד המילים "מי מת" ששבות וחוזרות על הבטחתו של עזר מהעבר כי אחת הדמויות הבולטות בסדרה תסיים את חייה בעונה הזו.

"להיות איתה" מספרת על האופה הבת-ימי עמוס דהרי (אביב אלוש) והדוגמנית המפורסמת נעה הולנדר (רותם סלע) שנפגשו במקרה והתאהבו כנגד כל הסיכוים. העונה השניה [ספוילר]הסתיימה במתח (קליף-האנגר) כאשר נעה ועמוס נדרסו בחתונתם בידי עדן אבירם (דר זוזובסקי).[/ספוילר]

הסדרה על שתי עונותיה נחלה הצלחה רבה ברייטינג ב'קשת', ואף נמכרה בשנת 2016 לשידור בשפת המקור בערוץ 4 הבריטי, שנה אחרי כן ב'אמזון' באותו האופן, וב-2018 עלתה לזמן קצוב גם ב'נטפליקס' (עד השנה).

עזר סיים לכתוב 11 פרקי המשך לסדרה כבר בינואר של אשתקד, ומאז התסריט עבר עריכות, הליהוקים התקבעו, והצילומים היו אמורים לצאת לדרך בדצמבר 2019. עם זאת, בינואר השנה דווח בישראל היום כי עזר חזר בו והחליט שלא לצאת לדרך עם העונה השלישית, רגע אחרי שיצא טריילר לגרסה ההוליוודית של הסדרה (אבל גרסה זו לא הצליחה והעיבוד לא ימשיך לעונה נוספת). לא ברור מה גרם לעזר לעצור את ההפקה, אבל נראה שזה מאחוריו והעונה השלישית תצא לדרך, וכל צוות השחקנים המרכזיים צפוי לחזור ולככב.

[…] העונה השלישית מיועדים להתחיל בחודש הבא, בתלות כמובן במגבלות מגיפת הקורונה, עם כוונה לעלות […]

[…] באוקטובר הכריז עזר שצילומי העונה השלישית יחלו כעת, וזאת אחרי שעוד בינואר 2019 כבר סיים לכתוב אותה. מאז […]

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?