החלו צילומי העונה השלישית של "להיות איתה"

"להיות איתה". עופר חיון, נאוה מדינה, רותם סלע, אביב אלוש.

"להיות איתה". עופר חיון, נאוה מדינה, רותם סלע, אביב אלוש. צילום באדיבות קשת.

החלו צילומי העונה השלישית של סדרת הלהיט הרומנטית-ישראלית "להיות איתה" מאת אסי עזר, אחרי דחיה של כשנה. היוצר שיתף בחדשות בתמונה של מוניטור הצילום בו מופיעות שתי כוכבות הסדרה רותם סלע והילה סעדה.

"להיות איתה" מספרת על האופה הבת-ימי עמוס דהרי (אביב אלוש) והדוגמנית המפורסמת נעה הולנדר (רותם סלע) שנפגשו במקרה והתאהבו כנגד כל הסיכוים. העונה השניה [ספוילר]הסתיימה במתח (קליף-האנגר) כאשר נעה ועמוס נדרסו בחתונתם בידי עדן אבירם (דר זוזובסקי).[/ספוילר]

כזכור, באוקטובר הכריז עזר שצילומי העונה השלישית יחלו כעת, וזאת אחרי שעוד בינואר 2019 כבר סיים לכתוב אותה. מאז התסריט עבר עריכות, הליהוקים התקבעו, והצילומים היו אמורים לצאת לדרך בדצמבר 2019. בפועל הם לא קרו, ואף דווח כי עזר חזר בו והחליט שלא לצאת לדרך עם העונה השלישית, רגע אחרי שיצא טריילר לגרסה ההוליוודית של הסדרה (שאגב, לא הצליחה ולא תמשיך לעונה נוספת). גם תהליכי ההתקרבות של אלוש לדת הקשו על חזרת הסדרה הרומנטית שבה מצופה כי הזוג האוהב יראה חיבה. אבל נראה שהסוף טוב והמצלמות הודלקו בסופו של דבר, עם כל השחקנים המרכזיים (להוציא חברותיה של נועה הולנדר, קרן ומאיה, בגילומן של אלה רוזנצוויג ולי לוטן).

רותם סלע מופיעה בימים אלה על המסך הקטן עם "הטבח" ב-yes ואילו אביב אלוש מופיע עם "שעת נעילה" ב'כאן 11' לצידו של עופר חיון המככב איתו גם ב"להיות איתה". הילה סעדה מצטלמת לסדרה "מלכת היופי של ירושלים".

הפרסום של אסי עזר על תחילת הצילומים:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Assi Azar (@assiazar)

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?