"הוטרדתי במשך שנתיים וחצי על ידי זאב רווח": המתלוננת נחשפה

"בית"ר פרובנס". אלי אלטוניו, זאב רווח.

זאב רווח במרכז, מתוך "בית"ר פרובנס". צילום: יוני המנחם. לצילום ולסרט אין קשר לפרסום.

המוסיקאית והשחקנית קמילה טרגולוב חשפה כי הוטרדה מינית בידי השחקן זאב רווח לפני 12 שנים (כשהיתה בת 27), ושהיא למעשה השחקנית שהגישה נגדו את התלונה הראשונה במשטרה (מתוך שתים) בשנת 2006 בגין הטרדה מינית. הפרסום שלה נעשה על רקע הריאיון ב'ידיעות אחרונות' בו תמך רווח במשה איבגי שנגדו עומדות תלונות משטרתיות על הטרדה מינית ובקצין צה"ל אופק בוכריס שנגדו עומדת תלונה על אונס. בתיק החקירה נגדו נחקר רווח באזהרה, אולם הפרקליטות החליטה לגנוז את תיק החקירה מחוסר ראיות.

הטקסט שפרסמה קמילה בפייסבוק: "כשסיימתי את לימודיי בניסן נתיב, זאב רווח לקח אותי לשחק בהפקה שלו (מפיק, במאי, שחקן ראשי בהפקה). שיחקנו בקאסט קטן של חמישה שחקנים בכל תאטרון אפשרי בארץ ובחו"ל כמעט כל יום. הוטרדתי במשך שנתיים וחצי על ידי האיש וכשסוף סוף פניתי למשטרה עברתי חקירות ועימותים במשטרה / שח"ם / משרדי עורכי דין עוד שנה שלמה. החיים שלי הפכו לגהנום, שלחתי את אמי לחיות לחיות ברוסיה כדי שלא תחווה את הבושה וההשפלה יחד איתי וכשכל התהליך נגמר ונסגר בפרקליטות עקב חוסר ראיות זעקתי לאמא חזרה לארץ, הייתי במצב נפשי קשה והתקשורת רק ניסתה לסחוט ממני תגובות לכתבות שמגנות על הנוכל הזה בכל עיתון אפשרי בו הוא אומר שהוא רק צחק איתי ולא התכוון לשום דבר רע, שהייתי סטודנטית צעירה למשחק וניסיתי בדרך זאת לפתוח לעצמי את הדלתות לשאוביז בארץ, התחלתי והטרדתי אותו מינית כשהוא בן 65 אז. באותה תקופה גם איימו עלי בעלי משרד ההפקות שאם לא אמשוך את התביעה המשפטית שלי חזרה, הם יגרמו לכך שלא אשחק על בימות ישראל לנצח, יתר על כן הם יזמו תביעה נגדי על חוסר אחריות בהפקה על רבע מיליון שקל (אגב, נקנסו על ראיות שקר בתביעה הזאת בהמשך, זאביק היה חתום עליה גם) בהפקה הזאת במשך שנתיים נעשו דברים פליליים. אז למרות כל התגובות הרעילות נגד הפוסט של ריקי, בעד זאב רווח (כדאי לקרוא אגב, זה הזוי עד כמה מעוותת החברה הישראלית) אני הדוגמא החיה לשנתיים וחצי של התעללות נפשית מינית מהאיש. בסוף עזבתי את בימות התאטרון וכתבתי על זה אלבום אז הכל טוב!"

רווח הגיב לטענותיה של טרגולוב אצל וואלה: "אשלח תגובה לאחר התייעצות עם עורך הדין שטיפל בתיק. מפאת השעה כרגע לא ניתן להשיג אותו. בכל מקרה, התלונה נבדקה לפני עשור, נדחתה לחלוטין ולא נמצאה שום ראיה."

הפוסט המקורי בפייסבוק:

כשסיימתי את לימודיי בניסן נתיב, זאב רווח לקח אותי לשחק בהפקה שלו( מפיק, במאי,שחקן ראשי בהפקה ) שיחקנו בקאסט קטן של חמישה…

Posted by Kama Kamila on Tuesday, June 20, 2017

תורך להביע את עצמך. מה תרצה להגיב בנושא?